Gå til innhold

Mikrochip erstatter vaksiner

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må lære deg å lese hele artikkelen og kanskje bli litt flinkere i engelsk.

Snakk om chip som kan avsløre om du HAR blitt smittet, ikke en chip som erstatter vaksinen.

Stor stor stor STOR FORSKJELL.

• Liker 14
Skrevet
Merovingian skrev (42 minutter siden):

Må lære deg å lese hele artikkelen og kanskje bli litt flinkere i engelsk.

Snakk om chip som kan avsløre om du HAR blitt smittet, ikke en chip som erstatter vaksinen.

Stor stor stor STOR FORSKJELL.

Fortsatt snakk om chip, da. Syns det er betenkelig nok i seg selv.

• Liker 6
Skrevet

Masseovervåkning... #covid1984

• Liker 3
Skrevet
student86 skrev (18 timer siden):

Fortsatt snakk om chip, da. Syns det er betenkelig nok i seg selv.

Okay, I’ll bite: Hvorfor?

• Liker 1
Skrevet

Det skal stå rimelig mange med automatvåpen rundt meg og true meg på livet før det blir implantert noen chip under denne huden, uansett covid eller ikke.

• Liker 5
Skrevet
Gamle Smukka skrev (3 timer siden):

Det skal stå rimelig mange med automatvåpen rundt meg og true meg på livet før det blir implantert noen chip under denne huden, uansett covid eller ikke.

Gitt at dette er utviklet for å kunne supportere soldater i felt, kommer dette først til å tilbys når du står sammen med rimelig mange med automatvåpen. 

Interesant teknologi, som kansje kan være til hjelp i helsevesenet ved fremtidige pandemier, spesielt i land der det er lovlig å nekte vaksine. Kommer an på hvor fort detektor mekanismen kan utvikles.

• Liker 2
Skrevet
Druid skrev (4 timer siden):

Okay, I’ll bite: Hvorfor?

Fordi det kan utnyttes, kanskje ikke i starten, men etterhvert, av mennesker med makt. Dessuten foretrekker jeg å være mest mulig naturlig.

• Liker 1
Skrevet
student86 skrev (9 minutter siden):

Fordi det kan utnyttes, kanskje ikke i starten, men etterhvert, av mennesker med makt. Dessuten foretrekker jeg å være mest mulig naturlig.

Selvfølgelig vil man helst være naturlig, men jeg dropper ikke teknologi for det. 

Og spørsmålet om noe kan utnyttes, henger ikke på at det er en chip, men hva chippen kan gjøre.

Hvis man skal argumentere mot denne chippen, handler det om at den egentlig ikke er så nyttig nå. Hadde den vært tilgjengelig for et år siden, og vi kunne utstyr helse og pleiepersonell med den, hadde det vært kjempenyttig, siden det ville flatet ut en god del smittetopper og hindret en god del dødsfall. 

Men siden kun kan ta kjente virus, og den ikke kan noe annet enn detektere, så er den bare en del av løsningen. (Mye mer Interesant er det at dialyse faktisk er en fungerende måte å kurere sykdommen på. Gitt vi fortsatt sliter med dette.)

Skrevet

Jeg lever ikke et så jævelig spennende liv, så om myndighetene vil tracke meg med chip. Så kjør på.

• Liker 2
Skrevet
Grønncaps skrev (21 minutter siden):

Jeg lever ikke et så jævelig spennende liv, så om myndighetene vil tracke meg med chip. Så kjør på.

Morsomt nok er dette den store utfordringen i forhold til statlig overvåking. Hvilket er grunnen til at Kina lykkes og hvorfor chipping er ubrukelig.

• Liker 1
Skrevet

Dyrets merke? Nei, takk. 

• Liker 3
  • Opprett ny...