AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #1 Del Skrevet 13. april 2021 Jeg skulle teste vekten min i dag, gikk på første gangen viste 74,1 gikk på x3 samme resultat. gikk på vekten 2 min etter på 74,6! Samme resultat x3 2 min etter det 74,2 samme resultat x3 Er dette normalt? Ja der er kun snakk om noen 100g med det er motiverende å se at innsatsen gir resultater når jeg ønsker å gå ned i vekt. Da blir jeg glad for nedgang selv om det er 200g Anonymkode: c7587...cd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleRain Skrevet 13. april 2021 #2 Del Skrevet 13. april 2021 Vei deg en gang i uka. F.eks. fredagsmorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #3 Del Skrevet 13. april 2021 Pass på at vekten står på samme plass. Og om den går på batteri, bytt det, for det kan hende det har blitt dårlig. Jeg gikk opp flere kg når jeg byttet batteri... Anonymkode: 21420...9a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #4 Del Skrevet 13. april 2021 2 minutter siden, PurpleRain said: Vei deg en gang i uka. F.eks. fredagsmorgen. Ja men der er ikke poenget 😅 poenget er at vekten viser forskjellige tall når jeg veier meg med 2 min mellom rom. først viser den det samme når jeg har av og på 3 ganger. Jeg venter 2 min .. så viser den noe annet 3 ganger er dette normal variasjon for vekt? Den er ganske ny Anonymkode: c7587...cd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #5 Del Skrevet 13. april 2021 Just now, AnonymBruker said: Pass på at vekten står på samme plass. Og om den går på batteri, bytt det, for det kan hende det har blitt dårlig. Jeg gikk opp flere kg når jeg byttet batteri... Anonymkode: 21420...9a4 Det er en slik som ikke trenger batteri, man trykker på en knapp og den trekker seg selv opp den er ganske ny 🤦🏻♀️ Anonymkode: c7587...cd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #6 Del Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Pass på at vekten står på samme plass. Dette er faktisk veldig viktig. Sørg for at vekten står på et helt plant underlag. Flisegulv på badet har svak helling som kan påvirke vekten, så sett heller vekten på stuegulvet. Anonymkode: 41b52...780 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #7 Del Skrevet 13. april 2021 https://www.elkjop.no/product/styling-og-velvare/badevekt/S200BS17E/sandstrom-baderomsvekt-s200bs17e-hvit denne .. Anonymkode: c7587...cd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #8 Del Skrevet 13. april 2021 Høres ut som at den står og vipper litt, eller begynner å synge på siste vers. Jeg gjør så godt jeg kan og plasserer vekta på samme sted på baderomsflisene hver uke, og så håper jeg på det beste Anonymkode: 7396f...cf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #9 Del Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Pass på at vekten står på samme plass. Og om den går på batteri, bytt det, for det kan hende det har blitt dårlig. Jeg gikk opp flere kg når jeg byttet batteri... Anonymkode: 21420...9a4 Da bytter jeg i hvert fall ikke! 🙈 Anonymkode: 5d69a...7d1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #10 Del Skrevet 14. april 2021 Det vil alltid være litt forskjeller på sånne vekter. Det viktigste er å se trend over tid hvor du veier deg på samme tid under samme tilstand (før mat og drikke osv) og hvor vekten står ca samme sted. Hvis du for eksempel veier deg hver mandag i tre måneder vil du se en trend som enten går oppover, nedover eller stabilt i gjennomsnitt. Da har ikke de få 100 grammene fra dag til dag noe å si. Anonymkode: 49209...ee8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå