Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal lage en beskrivelse av hvordan vi som gruppe har jobbet med et prosjekt, men jeg er veldig usikker på hva som burde være med i en slik beskrivelse. Hittil har jeg skrevet litt om hvilke programmer vi har brukt og hvordan vi fordelte arbeidet i gruppen. 

Er det noen som har tips til andre ting som kan være med? Eventuelle utfordringer vi har hatt og ting vi kanskje ville gjort annerledes er med under noen andre punkter, så det kan jeg ikke ta med her. Så da sliter jeg litt med å finne noe å skrive om 😛 

Anonymkode: 5e37a...6f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er noen punkter som kan være aktuelle. Kanskje er ikke alle punktene relevante for dere, men noe passer helt sikkert inn. Ikke alle punkter trenger like lange beskrivelser, heller. Det kommer helt an på hva slags prosjekt dette har vært, omfanget av det og hvem som "bestiller" beskrivelsen. 

• Formål med prosessen: altså hvorfor man gjorde prosessen, forventet mål med prosessen, hva skal man levere+++
  • Hvem som var involvert i prosessen
  • Hvor prosessen foregikk: hjemme? på skolen? på en arbeidsplass? ute i "felt"?
  • Tidsrom: oppstart, avslutning, når foregikk det meste av aktivitet
  • Tidsbruk/ressursbruk: stipulert tidsbruk, reell tidsbruk, var tidsbruken større eller mindre enn forventet på forhånd, eventuelle kostnader
  • Oppgaver: hvilke oppgaver prosessen besto av - herunder 
  • Evaluering: hva fungerte bra? hva kunne vært gjort annerledes
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk! Dette hjalp veldig mye :) 

Anonymkode: 5e37a...6f3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...