AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #1 Skrevet 13. april 2021 Jeg kjøpte min første vibrator og hentet den i posten i dag. Jeg har aldri prøvd det før, selv om jeg er 27 år. Jeg kjøpte det primært fordi jeg bruker så lang tid på å komme, det kan ta alt fra 30 min til 2 timer alene med fingrene. Jeg trenger å komme om kvelden for å få sove, men det tar så mye tid at det fort blir for lite søvn. Jeg ville ha litt effektivitet. Kjøpte en rimelig på kondomeriet med gode reviews, og gledet meg til å teste den. Jeg brukte den laveste styrken, men følte jeg ble "overstimulert", slik at rett før jeg kom blir alt for sensitivt slik at det også er litt ubehagelig, og jeg klarer ikke nyte orgasmen. Hele tiden imens jeg holdt på følte jeg nesten at jeg ble nummen både der nede og i hendene som holdt den. Tror ikke det er en spesielt sterk vibrator, men syntes det er kjipt at det ikke var "noe spesielt". Det ga ikke så mye mersmak når jeg ikke følte at de bygget seg opp, men heller at jeg måte bite tennene sammen og holde ut til jeg kom over kanten. Noen råd fra dere mer erfarne? Anonymkode: 8b8f6...68e
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #2 Skrevet 13. april 2021 Jeg kan komme på ett minutt om jeg vil, men det er jo hyggelig å kose seg lengre enn det. Av og til fixer jeg ikke vibrator, for som du sier, men blir jo litt nummen og det føles litt too much. Men hva med å bruke den uttapå trusa, for å komme litt i gang og heller bytte på mellom vibrator og fingre undervegs? Favorittvibratoren min kjøpe jeg på apoteket. Den er veldig mild ifht. noen av de andre jeg har, som er så hard på vibben at det nesten svir... Ellers bruker jeg mye pust og bekkenmuskler for å komme, hvis ikke hadde jeg ikke hatt sjans i havet. Kanskje det også kan være noe å "øve" på. Anonymkode: 389bf...d07
Gjest Fnuggolina Skrevet 13. april 2021 #3 Skrevet 13. april 2021 De rimelige kan nok være ganske direkte på selve vibrasjonen mtp at man skal lage dem rimelige. Det blir mer vondt og mye støy. Je Joue har en mye finere vibrering enn andre merker - er ganske nybegynnervennlig. Men de koster rundt 1000 kr. Fås i vanlig og egg. En helt annen greie er Womanizer, men den vibrerer ikke - har mer vakuum. De billigste greiene kan ofte være litt rælete, min erfaring er at man får litt det man betaler for. Om du kjøper noe i retning av rabbitvibrator får du både innvendig og utvendig, men den utvendige er ikke så direkte og kraftig som en vanlig. Jeg er fornøyd med den i kolleksjonen til Fifty Shades of grey. Er fornøyd med alle til sitt bruk, men skal du kjøpe til alenebruk hadde jeg gått for den rabbitgreia til Fifty Shades. Den gir dypere orgasmer enn Je Joue.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #4 Skrevet 13. april 2021 Har du link til den du har kjøpt? Slik ar vi evt. kan anbefale noe helt annerledes 😄 Om vibreringen blir for mye, kan jeg anbefale deg å teste ut denne lufttrykk teknologien. Jeg synes «Satisfyer Pro 2» er bedre enn Womanizeren jeg har, da sistnevnte ikke får meg i mål. Satisfyeren er og billigere enn de flestw womanizerene https://www.sinful.no/satisfyer-pro-2-next-generation-klitoris-stimulator Anonymkode: dacf6...ad6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #5 Skrevet 13. april 2021 https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/vibratorer/mer-lyst-livlig-vibrator-burgunder/ Dette er den jeg kjøpte Anonymkode: 8b8f6...68e
anonymLala Skrevet 13. april 2021 #6 Skrevet 13. april 2021 Regner med at du vinkler inn fra siden så du har litt ‘’kjøtt’’ imellom vibratoren og klitoris? Jeg hadde aldri taklet direkte kontakt heller, om det er slik du gjør det... 1
Gjest Fnuggolina Skrevet 13. april 2021 #7 Skrevet 13. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (32 minutter siden): https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/vibratorer/mer-lyst-livlig-vibrator-burgunder/ Dette er den jeg kjøpte Anonymkode: 8b8f6...68e Problemet med denne er jo nettopp at den er vinklet spiss, og er markedsført med ekstra kraftig vibrasjon. Det som passer best for deg er nok noe som stimulerer mer jevnt og bredere - og at det er mange nivåer å velge mellom. Hadde kanskje testet den rimeligere satisfyeren noen nevnte her, jeg ble ganske skuffa når jeg byttet ut min Womanizer w500 med Liberty (ny modell). De har forandret på noe som ikke ble like bra 🤷♀️ Endret 13. april 2021 av Fnuggolina
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #8 Skrevet 14. april 2021 Hadde heller fokusert på å bli ordentlig kåt. Da er det ofte vanskelig å la være å komme. Så kaster du vibratoren og nyter at du er en av de få gjenlevende norske kvinner med underlivets nerveender intakt. Anonymkode: df34f...0af 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #9 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du skulle nok hatt en levende og sprelsk tunge😉 Anonymkode: 632c4...448 Ja, det er i alle fall mye bedre for kroppen. Men hun burde venne seg til å finne ut hva hun blir kåt av, og bli kåt før hun har sex. Ofte er dette skjult dypt nede i underbevisstheten til «flinke piker» og så bruker de i stedet vibrator for å klare å komme i mål på tiden. Klarer hun å komme av en sprelsk tunge, er hun på god vei vekk fra «flink pike». Sitter hun på ansiktet ditt, mens det skjer, desto bedre Anonymkode: df34f...0af 1
Gjest Fnuggolina Skrevet 14. april 2021 #10 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hadde heller fokusert på å bli ordentlig kåt. Da er det ofte vanskelig å la være å komme. Så kaster du vibratoren og nyter at du er en av de få gjenlevende norske kvinner med underlivets nerveender intakt. Anonymkode: df34f...0af Hilsen sur mann? Vi klarer begge deler perfectly fine thanks.
Gjest Fnuggolina Skrevet 14. april 2021 #11 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, det er i alle fall mye bedre for kroppen. Men hun burde venne seg til å finne ut hva hun blir kåt av, og bli kåt før hun har sex. Ofte er dette skjult dypt nede i underbevisstheten til «flinke piker» og så bruker de i stedet vibrator for å klare å komme i mål på tiden. Klarer hun å komme av en sprelsk tunge, er hun på god vei vekk fra «flink pike». Sitter hun på ansiktet ditt, mens det skjer, desto bedre Anonymkode: df34f...0af Hvorfor er det bedre å få orgasme av facesitting enn oralsex i en annen posisjon? Sprelsk tunge faktisk 😏
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #12 Skrevet 14. april 2021 Fnuggolina skrev (3 timer siden): Hilsen sur mann? Vi klarer begge deler perfectly fine thanks. Nei, er kvinne. Men unngår å diskuterer med vibratorfanatikere (som typisk kaller folk for menn, bare de ikke er enig). Anonymkode: df34f...0af 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #13 Skrevet 14. april 2021 Fnuggolina skrev (3 timer siden): Hvorfor er det bedre å få orgasme av facesitting enn oralsex i en annen posisjon? Sprelsk tunge faktisk 😏 Ikke nødvendigvis bedre, bare mer rebelsk og mindre «flink pike». (Slik jeg forøvrig skrev i mitt første innlegg, og som du nok ville fått øye på, om du hadde hatt velvilje nok til å forsøke.) Anonymkode: df34f...0af
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #15 Skrevet 14. april 2021 petter333 skrev (13 minutter siden): er veldig spent på hvordan det går Kan ikke annet enn å lure på hvor mye (lite) spenning du opplever i tilværelsen hvis du synes «dame er misfornøyd med vibrator-kjøp» er spennende å følge med på Men du håpet kanskje hun skulle knekke vibrator-koden? Anonymkode: df34f...0af
petter333 Skrevet 14. april 2021 #16 Skrevet 14. april 2021 er her bare når jeg har tid, men det er jo så ofte her folk kommer med problemer og spørsmål, og man ikke aner hvordan det går 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #17 Skrevet 14. april 2021 petter333 skrev (Akkurat nå): er her bare når jeg har tid, men det er jo så ofte her folk kommer med problemer og spørsmål, og man ikke aner hvordan det går Sant det Vi får håpe TS oppdaterer. Anonymkode: df34f...0af
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #18 Skrevet 14. april 2021 Hopper inn her. Kommer aldri jeg Kjøpte vibrator og hadde samme opplevelsen som ts - too much. Jeg kom til slutt men det ble vått og... Som sagt egentlig for mye. Fingring gir meg ingenting... Ikke så mye fra partner heller. Av og til når han er i meg og fingrer samtidig er vi inne på noe men klarer ikke være til stede og kjenne nok til å komme - kun nå med for mye vibrasjon rett på klitt med den vibratoren... Kjøpt deg ny du, TS? Anonymkode: c671d...bc8
NysgjerrigPiken Skrevet 14. april 2021 #19 Skrevet 14. april 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Nei, er kvinne. Men unngår å diskuterer med vibratorfanatikere (som typisk kaller folk for menn, bare de ikke er enig). Anonymkode: df34f...0af Hva er en «vibratorfanatiker», egentlig?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #20 Skrevet 15. april 2021 Jeg bruker ikke vanlig vibrator selv fordi min klitoris er såpass sensitiv, men satisfyer deluxe fungerer som gull: https://www.sinful.no/satisfyer-pro-deluxe-next-generation-klitoris-stimulator Man må bare prøve seg litt fram og finne akkurat den riktige plasseringen av leketøyet slik at det ikke blir for intenst. Det er også 11 innstillinger som går fra meget svakt til meget kraftig Anonymkode: db910...9dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå