AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #1 Skrevet 13. april 2021 Jeg er lei av å bruke masse penger på håret mitt, det blir fort fett av vanlig butikk shampoo slik som sunsilk, elvital, define, define osv. Har også testet ut big sexy hair og bed head, men opplever håret som fettete når jeg føner det etter vask. Så langt er det bare Redken, (den blå) som fungerer på meg og jeg opplever at håret blir rent og det kan gå lenger tid mellom hver vask. Syns allikevel det er litt i overkant å bruke nærmere 200 kr for 250 ml. Vurderer å teste first price sine hårprodukter, noen som har erfaring med disse hårproduktene ? Anonymkode: cd274...7b1
Khadira Skrevet 13. april 2021 #2 Skrevet 13. april 2021 Begynte klø veldig i hodebunnen av First Price, så testet det en gang, ikke mer. 😅 Hvis Redken fungerer, har du sett om det finnes å kjøpe i større flasker på nett? Jeg betalte i dyre dommer for en liten flaske hos frisøren (riktignok Wella, ikke Redken), og fant samme sjampo billigere på nett.
*Blåbær* Skrevet 13. april 2021 #3 Skrevet 13. april 2021 (endret) . Endret 13. april 2021 av *Blåbær*
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #4 Skrevet 13. april 2021 Etter beskrivelsene dine kan jeg anbefale deg å prøve rema 1000 sin balsam, og rema 1000 sin sjampo Lev Vel i barnehyllen. Anonymkode: e3955...a3f 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #6 Skrevet 15. april 2021 Du bruker jo produkter med veldig mye parfyme i, så det er ikke rart. Anbefaler å velge shampo som er parfymefri. Og dusje håret kun 2-3 dager i uken hvis du klarer. Og minimere bruk av hårføner, rettetang etc. La det lufttørke. Jeg bruker selv den på Coop Extra til 40 kr fra Englemark. Er noe av det beste for håret mitt. Har fått lengre og sunnere hår, etter jeg sluttet med dyre frisørshampoer og andre sjampoer stappfulle av parfyme og andre allergifremkallende stoffer. Anonymkode: b48d1...1c5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #7 Skrevet 15. april 2021 Jeg kan også anbefale Shampo og balsam fra Urtekram uten parfyme. Selges på Lyko. Tror det er ca 50 kr eller mindre for 500ml. Utrolig fornøyd. Anonymkode: b48d1...1c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå