Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er søtt og koselig. Noen barn liker sånne luer godt og velger det hvis de kan få velge lue selv :) Du vet vel at barn ikke nødvendigvis har samme typen klær som voksne? Barnas klær er naturlig nok, mer "barnslig" og har ofte elementer fra dyreverdenen

• Liker 16

Annonse

AnonymBruker

Jeg mente det hverken som problematisering eller at folk ikke får bruke det - jeg er bare nysgjerrig, og dette er et forum der man stille denne typen spørsmål 😊 Takk for svar!

ts

Anonymkode: 2cadc...2ce

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor bruker så mange babyklær og babyluer med ører på? Alt fra små museører til lange kaninører. Til og med på fotografering er dette en 'hit'. 

Fordi det er søtt og fint🙂

Endret av Heartsweet

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg mente det hverken som problematisering eller at folk ikke får bruke det - jeg er bare nysgjerrig, og dette er et forum der man stille denne typen spørsmål 😊 Takk for svar!

ts

Hva er det å være nysgjerrig på? Hvor er mysteriet her? Det er jo fordi folk syntes det ser søtt ut, finnes det masse andre grunner tenker du? 

Anonymkode: 03184...695

• Liker 2
AnonymBruker

Jeg tror rett og slett det bare er en trend, spesielt blant unge mødre som er opptatt av trender og merkeklær. Ører har alltid vært en greie hos små barn, men ser selv at det blir mer av det. F.eks. kivatluer med kuler som henger og dingler, huttelihut sine luer som har alt fra små til ekstremt lange ører. Luene koster gjerne det dobbelte av en god vanlig pen reimalue som ikke ligner på et teit dyr.

Anonymkode: 384e3...7c1

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...