AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #1 Skrevet 13. april 2021 Er nyutdannet etter eksamen i Mai, og har ikke fått noen av jobbene jeg har søkt på i nærheten. Ser det er mange jobber i Oslo og omegn, men det er uaktuelt for oss å flytte dit blant annet på grunn av boligpriser og mannens jobb. Ser det er stor mangel på folk i barnehagene her, og vurderer å søke. Jeg er utdannet innen IT (bachelor), så helt urelevant utdanning for en slik jobb, men har tvillinger på 4 år så føler jeg kunne gjort en god jobb likevel. Mye energi og elsker å leke med unger både inne og ute. Hva er ca månedslønn for ufaglærte i barnehage? Er det som regel vikariat og man må dra til forskjellige barnehager hele tiden (dette jeg får inntrykk av i annonsene på finn men det kan da ikke stemme)? Ser det står krav til norskprøve, det står ikke noe om at dette kun er et krav for de som ikke har norsk som morsmål, men det må det vel være? Håper noen som jobber i barnehage kan svare Anonymkode: 3966e...f9d