AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #1 Skrevet 13. april 2021 Mannen har nettopp gjort det slutt med meg. Som lyn fra klar himmel, etter 13 år. Kjenner ingen her jeg bor og aner ikke hvordan jeg skal klare meg alene. Er redd for å bo alene nå, spesielt i koronatiden. Han har tenkt på det lenge og ikke sagt noe, så han har på en måte avsluttet prosessen, og da har han tatt fra meg muligheten til å kjempe for forholdet. Hvor lenge varer denne bunnløse sorgen? Anonymkode: 2c242...a01
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #2 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen har nettopp gjort det slutt med meg. Som lyn fra klar himmel, etter 13 år. Kjenner ingen her jeg bor og aner ikke hvordan jeg skal klare meg alene. Er redd for å bo alene nå, spesielt i koronatiden. Han har tenkt på det lenge og ikke sagt noe, så han har på en måte avsluttet prosessen, og da har han tatt fra meg muligheten til å kjempe for forholdet. Hvor lenge varer denne bunnløse sorgen? Anonymkode: 2c242...a01 Vel, det kommer an på hvor mye du elsket han. Hva han gjør mot deg i ettertid. Min erfaring (2 ganger) er at når du finner en ny så går det fortere over, men i begynnelsen er det tungt og vanskelig. Jeg forstår veldig godt hvordan du har det. Du føler deg forrådt, sviktet, nedtynget i sorg ovr å ha mistet en du elsker mer enn noe annet. Det er veldig tungt, men det er lys i tunellen. La han være litt alene, kanskje han innser at det han har gjort var dumt. Hvis det ikke er ei ny så vil han nok komme hjem igjen når han har fått kjølt seg ned litt. Hva var forløperen til bruddet? Stillhet, krangel, hva skjedde? Jeg har selv vært gjennom 2 samlivsbrudd der bruddet kom som lyn fra klar himmel uten grunn. Det er noe av det verste jeg har opplevd, men har kommet meg gjennom det begge gangene. Jeg hold på å gjøre noe dumt med mitt liv, men så tenkte jeg på barna, så det ble ugjort begge gangene. I ettertid så ser jeg at jeg gjorde det rette valget. Ta tiden til hjelp i første omgang, snakk med venner som ikke snakker negativt om bruddet, men gir deg positive tilbakemeldinger, det vil være med på å holde deg oppe i denne vanskelige tiden etter bruddet, og et kan og være med på å få tankene bort fra det vonde du føler. Det blir bedre for hver dag, det vil ta tid, men åpningen i tunnelen blir større og tydeligere for hver dag om det går sakte fremover. Anonymkode: b7ff1...992 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #3 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Vel, det kommer an på hvor mye du elsket han. Hva han gjør mot deg i ettertid. Min erfaring (2 ganger) er at når du finner en ny så går det fortere over, men i begynnelsen er det tungt og vanskelig. Jeg forstår veldig godt hvordan du har det. Du føler deg forrådt, sviktet, nedtynget i sorg ovr å ha mistet en du elsker mer enn noe annet. Det er veldig tungt, men det er lys i tunellen. La han være litt alene, kanskje han innser at det han har gjort var dumt. Hvis det ikke er ei ny så vil han nok komme hjem igjen når han har fått kjølt seg ned litt. Hva var forløperen til bruddet? Stillhet, krangel, hva skjedde? Jeg har selv vært gjennom 2 samlivsbrudd der bruddet kom som lyn fra klar himmel uten grunn. Det er noe av det verste jeg har opplevd, men har kommet meg gjennom det begge gangene. Jeg hold på å gjøre noe dumt med mitt liv, men så tenkte jeg på barna, så det ble ugjort begge gangene. I ettertid så ser jeg at jeg gjorde det rette valget. Ta tiden til hjelp i første omgang, snakk med venner som ikke snakker negativt om bruddet, men gir deg positive tilbakemeldinger, det vil være med på å holde deg oppe i denne vanskelige tiden etter bruddet, og et kan og være med på å få tankene bort fra det vonde du føler. Det blir bedre for hver dag, det vil ta tid, men åpningen i tunnelen blir større og tydeligere for hver dag om det går sakte fremover. Anonymkode: b7ff1...992 Tusen takk for svar. Jeg elsker ham fortsatt, en ny mann blir ikke aktuelt på lenge. Dette er det værste jeg noensinne har opplevd. Han bor fortsatt med meg, jeg venter på at han skal komme hjem hver dag, aner ikke hva jeg skal gjøre når han ikke kommer hjem. Har dyr å ta vare på, så kommer ikke til å gjøre noe dumt. Har ingen venner i nærheten, men når jeg klarer å snakke 2 setninger sammenhengende uten å briste i gråt, skal jeg ringe min søster. Håper hun kan komme på besøk, til tross for korona. Anonymkode: 2c242...a01
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #4 Skrevet 13. april 2021 Hvis du tenker godt etter; kom det som Lyn fra klar himmel? Altså dere har det veldig bra sammen, sex og nærhet på topp osv? Anonymkode: b8b93...49a
Gjest Dævendøtte Skrevet 13. april 2021 #5 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mannen har nettopp gjort det slutt med meg. Som lyn fra klar himmel, etter 13 år. Kjenner ingen her jeg bor og aner ikke hvordan jeg skal klare meg alene. Er redd for å bo alene nå, spesielt i koronatiden. Han har tenkt på det lenge og ikke sagt noe, så han har på en måte avsluttet prosessen, og da har han tatt fra meg muligheten til å kjempe for forholdet. Hvor lenge varer denne bunnløse sorgen? Anonymkode: 2c242...a01 Men hva har du gjort i disse 13 årene? Kun vært sammen med mannen din og dyrene dine? Eller er du nyinnflyttet? Hvis ja, ta med deg dyrene dine og flytt! Vær sterk og vis mannen din at du klarer å stå på egne bein, vis at du mestrer bruddet minst like bra som han. Kanskje han får seg en støkk om han ser at du går videre, helst uten å blunke og uten å gråte!
Tvist Skrevet 13. april 2021 #6 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvis du tenker godt etter; kom det som Lyn fra klar himmel? Altså dere har det veldig bra sammen, sex og nærhet på topp osv? Anonymkode: b8b93...49a Det var lite nærhet etter jul, fordi han trakk seg unna. Det var da jeg ville kjøpe hus han ikke ville, og jeg måtte spørre ham direkte. Da fortalte han at han tenkte på å flytte fra meg, har tenkt på det i 6 mnd.
Tvist Skrevet 13. april 2021 #7 Skrevet 13. april 2021 (endret) Dævendøtte skrev (22 minutter siden): Men hva har du gjort i disse 13 årene? Kun vært sammen med mannen din og dyrene dine? Eller er du nyinnflyttet? Hvis ja, ta med deg dyrene dine og flytt! Vær sterk og vis mannen din at du klarer å stå på egne bein, vis at du mestrer bruddet minst like bra som han. Kanskje han får seg en støkk om han ser at du går videre, helst uten å blunke og uten å gråte! Vi flyttet hit for et par år siden. Han skal flytte ut, det er vanskelig å finne en så god leiebolig med dyr. Skal prøve å være sterk og travel etterhvert må bare bli ferdig med å gråte. Håper han kommer tilbake, men jeg er ikke på mitt mest attraktive nå når jeg er så trist. Han sier han ikke har de riktige følelsene for meg. TS, glemte anonymknappen. Endret 13. april 2021 av Tvist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå