Gå til innhold

Reima på fitbit

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en fitbit klokke og er så fornøyd :) eneste problemet er at jeg klør sånn pga reima. Har prøvd å slakke reima litt, men til ingen nytte :( er det noen som vet om man eventuelt kan smøre på noe på huden for at det skal klø og ''irritere'' mindre? :) 

Anonymkode: d3bb4...cf7

AnonymBruker
Skrevet

Bruker du silikon-reim? Jeg kjøpte fra Finn.no i metall og den er mye mer behagelig. 

Anonymkode: 313c3...0b5

AnonymBruker
Skrevet

Da tåler du ikke reima. Kjøp en annen av annet materiale

Anonymkode: d3246...9a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for raske svar folkens :) ja, reima jeg bruker er av silikon :) skal sjekke ut og se om jeg finner en i metall og prøve det istedenfor :) Tusen hjertelig takk nok en gang :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

elkjøp har en del forskjellige. i blant annet stoff material. Verdt å prøve ut.
Du kan også vaske reima først. prøv å vaske den først med vanlig håndsåpe, så en nøytral såpe eller en såpe du vet du tåler. Også se om det funker. Det kan være rester av kjemikalie og slikt fra produksjonen som du reagerer på. verdt å prøve ut. Om du blir klam under, så kan du prøve en reim med hull som gir bedre lufting.

Anonymkode: dff06...875

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

elkjøp har en del forskjellige. i blant annet stoff material. Verdt å prøve ut.
Du kan også vaske reima først. prøv å vaske den først med vanlig håndsåpe, så en nøytral såpe eller en såpe du vet du tåler. Også se om det funker. Det kan være rester av kjemikalie og slikt fra produksjonen som du reagerer på. verdt å prøve ut. Om du blir klam under, så kan du prøve en reim med hull som gir bedre lufting.

Anonymkode: dff06...875

Det skal jeg absolutt sjekke ut :) Har ikke prøvd å vaske reima, så det skal jeg prøve :) ja, sliter litt med at jeg blir klam under, og så klør det etter en liten stund :( utrolig kjedelig i og med at jeg bruker klokka mye :(  Tusen takk for flott svar og tipsene :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også klødd mye av fitbiten, både av reimen og av selve klokken. Både før og etter jeg heiv reimen i vaskemaskinen. For min del løste jeg det med en plasterbit, både på reim og under klokken. (Ikke der plasteret er tykkest men tynnest) og det funket som bare det😊

Anonymkode: e64cf...bff

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har også klødd mye av fitbiten, både av reimen og av selve klokken. Både før og etter jeg heiv reimen i vaskemaskinen. For min del løste jeg det med en plasterbit, både på reim og under klokken. (Ikke der plasteret er tykkest men tynnest) og det funket som bare det😊

Anonymkode: e64cf...bff

Så lurt, det hadde jeg aldri kommet på selv :) jeg har blitt så glad i klokka så det sitter langt inne å bytte den ut, så her prøver vi alle triks :)  så gode tips og svar :) tusen tusen takk skal dere ha :) dette ordner seg :)  

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler en reim av metall. De i stoff stinker etter hvert :(

Anonymkode: e5ce4...92d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Anbefaler en reim av metall. De i stoff stinker etter hvert :(

Anonymkode: e5ce4...92d

moho skrev (18 minutter siden):

Jeg kjøpte nylonreim. Elsker den! Link til der jeg kjøpte fra

Tusen takk for tipsene :) trodde ikke jeg kunne bytte reim på klokka, så dette var fint å vite :) Vurderer å bestille en i metall og en av nylon, bare for å kjenne hvordan de kjennes ut på,  og eventuelt bytte litt på om jeg liker begge :)  Setter pris på at dere gidder å ta dere tid til å svare og dele tips :)  Skal absolutt ta en nærmere titt inn på siden jeg fikk link til :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...