AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #1 Skrevet 13. april 2021 Jeg og damen leier en sokkelleilighet og siden vi flyttet inn så har wifi vært veldig ustabilt, selv om vi har hatt en antenneforsterker nede hos oss. Selve ruteren står oppe hos husverten, men også hun har hatt ustabilt bredbånd. I går monterte husverten to sterke wifi forsterkere oppe hos seg selv, og én nede hos oss, så da ble bredbåndet veldig bra. Etter 5 minutter fikk samboer sterk hodepine og hun skjønte ikke hvorfor, så sterk hodepine at paracet ikke hjalp. Da vi våknet i dag hadde hun ikke hodepine de første minuttene da hun var inne på badet, men da hun kom tilbake til stua og kjøkkenet kom den samme knallhodepinen tilbake. Da hun gikk ut forsvant hodepinen, men nå når hun har kommet hjem igjen kom hodepinen med en gang. Hodepinen forsvinner litt når hun går på badet, men når hun kommer inn på stue/ kjøkken og soverom dundrer det for fullt igjen. Jeg begynte tilfeldigvis å tenke på om det kan ha noe med det sterke bredbåndet vi har nå, så jeg tok ut wifi forsterkeren vi har nede i leiligheten, men hodepinen er uforandret, så testet jeg signalene på telefonen min når jeg gikk ut av huset og jeg kan stå 5-6 meter utenfor huset og ha like god dekning som når jeg er inne i leiligheten. Samboeren min er frisk som en fisk og har aldri hodepine, så dette kom som lyn fra klar himmel. Jeg begynner nå lurer på om hodepinen har noe med den sterke wifien å gjøre ? Anonymkode: f1164...ea6 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #2 Skrevet 13. april 2021 Svært tvilsomt. Anonymkode: a7bdd...af3 14
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #3 Skrevet 13. april 2021 Hvordan helt konkret mener du at det er en sammenheng? Wifi-signaler har normalt ikke den effekten, da burde hun også merke dette på offentlige steder med kraftig wifi-signal, som på universiteter og kjøpesentre. Får hun ikke hodepine noen andre steder enn i hjemmet deres hadde jeg heller undersøkt om dere har muggsopp eller noe. Anonymkode: 0484b...e65 17
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #4 Skrevet 13. april 2021 Konspirasjonsteori. Ta heller coronatester. Anonymkode: 1cde0...470 22
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #5 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan helt konkret mener du at det er en sammenheng? Wifi-signaler har normalt ikke den effekten, da burde hun også merke dette på offentlige steder med kraftig wifi-signal, som på universiteter og kjøpesentre. Får hun ikke hodepine noen andre steder enn i hjemmet deres hadde jeg heller undersøkt om dere har muggsopp eller noe. Anonymkode: 0484b...e65 På jobben hennes har de stasjonær pc med ledning i veggen, så der er det ikke noe trådløst. Hun har aldri hatt det sånn før, og vi kan ikke skjønne at det er noen annen grunn til at hun plutselig fikk hodepine. Ts Anonymkode: f1164...ea6 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #6 Skrevet 13. april 2021 Større sannsynlighet for at hun har en hjerneblødning enn at det er routeren som er grunnen. Sier som hen over, ta en coronatest. Anonymkode: 221db...05b 18
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #7 Skrevet 13. april 2021 Det er psykisk, ettersom dere har fått montert en ny router som dere har blitt skeptiske til. Anonymkode: a7bdd...af3 9
Gjest Timeplan Skrevet 13. april 2021 #8 Skrevet 13. april 2021 (endret) Prøv å lag en foliehatt til henne og se om det hjelper Endret 13. april 2021 av Timeplan
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #9 Skrevet 13. april 2021 Ts her. Jeg skulle egentlig poste dette innlegget på "kropp og helse", men så klarte jeg å legge det inn på dette forumet, og her inne er det vel ikke noen som er skeptisk til trådløst. Anonymkode: f1164...ea6 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #10 Skrevet 13. april 2021 Det er mer stråling fra mobiltelefonen enn routeren.. Anonymkode: 360c5...edc 11
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #11 Skrevet 13. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ts her. Jeg skulle egentlig poste dette innlegget på "kropp og helse", men så klarte jeg å legge det inn på dette forumet, og her inne er det vel ikke noen som er skeptisk til trådløst. Anonymkode: f1164...ea6 Du møter de samme brukerne overalt. Selv velger jeg i alle fall tråder ut ifra "nye innlegg", ikke basert på hvilket underforum de ligger i. Jeg vet ikke hvilket underforum du postet denne i engang. Anonymkode: 0484b...e65 16
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #12 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er psykisk, ettersom dere har fått montert en ny router som dere har blitt skeptiske til. Anonymkode: a7bdd...af3 Vi var jo ikke skeptisk til ruter i det hele tatt, har aldri tenkt over det før. Hun fikk kraftig hodepine fem minutter etter at vi fikk ruteren og så forsvinner hodepinen når hun går ut av huset, men får hodepine igjen når hun kommer inn. Hadde det vært hjerneblødning hadde hun nok vært dårlig hele tiden Ts Anonymkode: f1164...ea6 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #13 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): På jobben hennes har de stasjonær pc med ledning i veggen, så der er det ikke noe trådløst. Hun har aldri hatt det sånn før, og vi kan ikke skjønne at det er noen annen grunn til at hun plutselig fikk hodepine. Ts Anonymkode: f1164...ea6 Wifien er fortsatt trådløs selv om at pc'en er koblet til strøm 😂 Anonymkode: 153a4...3ff 8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #14 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er mer stråling fra mobiltelefonen enn routeren.. Anonymkode: 360c5...edc Husverten sa at nå var det veldig sterke signal i huset i og med at hun hadde to rutere oppe hos seg og én nede hos meg, og man kan surfe på husvertens nett helt borte ved nabohuset. Ts Anonymkode: f1164...ea6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #15 Skrevet 13. april 2021 Tror ikke det er så mange som er skeptiske til trådløst på kropp og helse heller, så vet ikke hvor mye det hadde hjulpet gitt. Tror dere i utgangspunktet at trådløse signaler kan ha denne effekten, eller er det noe dere plutselig begynte å tro på nå? Anonymkode: e2fcd...e1b 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #16 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du møter de samme brukerne overalt. Selv velger jeg i alle fall tråder ut ifra "nye innlegg", ikke basert på hvilket underforum de ligger i. Jeg vet ikke hvilket underforum du postet denne i engang. Anonymkode: 0484b...e65 Data/ spill/ teknologi Anonymkode: f1164...ea6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #17 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi var jo ikke skeptisk til ruter i det hele tatt, har aldri tenkt over det før. Hun fikk kraftig hodepine fem minutter etter at vi fikk ruteren og så forsvinner hodepinen når hun går ut av huset, men får hodepine igjen når hun kommer inn. Hadde det vært hjerneblødning hadde hun nok vært dårlig hele tiden Ts Anonymkode: f1164...ea6 Igjen, psykisk. Eventuelt så har dere dårlig luft inne. Anonymkode: a7bdd...af3 7
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #18 Skrevet 13. april 2021 Just now, AnonymBruker said: Data/ spill/ teknologi Anonymkode: f1164...ea6 Det var ikke et spørsmål, men en konstantering. Jeg trengte på ingen måte den informasjonen. Anonymkode: 0484b...e65
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #19 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror ikke det er så mange som er skeptiske til trådløst på kropp og helse heller, så vet ikke hvor mye det hadde hjulpet gitt. Tror dere i utgangspunktet at trådløse signaler kan ha denne effekten, eller er det noe dere plutselig begynte å tro på nå? Anonymkode: e2fcd...e1b Jeg begynte å lure på om det kunne være årsaken i går kveld, har aldri tenkt på sånt før. Samboeren min er frisk som en fisk, hun har aldri hodepine, er slank, trener, er ung og spiser sunt. Ts Anonymkode: f1164...ea6 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #20 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Wifien er fortsatt trådløs selv om at pc'en er koblet til strøm 😂 Anonymkode: 153a4...3ff Han mener nok at de har nett via nettverkskabel og ikke trådløst. Anonymkode: e2fcd...e1b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå