AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #1 Skrevet 13. april 2021 https://www.vg.no/rampelys/musikk/i/Epron5/grimes-tatoverte-romvesen-arr-paa-ryggen Tattoveringen bruker såkalt «hvitt blekk», slik at tattoveringen vil se ut som arr når den har grodd. Tattoveringen til Grimes vil se ut som ryggen er dekt med selvskadingsarr. Jeg kan vel umulig være den eneste som tenker at dette var lite pent. Jeg mener for all del, hennes kropp, og folk får gjøre som de vil. Men skjønner ikke hvorfor noen vil gjøre inngrep for å se ut som de har blitt dratt bortover asfalten eller har fullt av selvskadingsarr på hele ryggen. Er jeg gammeldags, eller er flere enige i at dette var en merkelig mote? Anonymkode: fc684...36d 1
Gjest byråkrati Skrevet 13. april 2021 #2 Skrevet 13. april 2021 Du har ikke fått med deg at de er begge helt mentalt bortreist? Ikke forvent logikk i det de driver med. De tenker rart og gjør rare ting.
Sirah Skrevet 13. april 2021 #3 Skrevet 13. april 2021 Jeg tror jeg er for gammel til å skjønne meningen med sånne trender 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå