AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #1 Skrevet 13. april 2021 4 varmegrader. På yr står det vindkast 4 (9). Har voksi urban pose. Ullklær: body, strømpebukse, balaclava, votter og sokker. Trenger jeg fleecedress i tillegg? Baby er 2,5 mnd. Det regner, så har regntrekket på og Anonymkode: ee380...c70
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #2 Skrevet 13. april 2021 Du må nesten kjenne på din unge. Jeg hadde hatt urban posen og vanlig bomull klær på mitt barn, lue og votter, hun er god og varm da. Anonymkode: 7e8c7...476
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #3 Skrevet 13. april 2021 Ja, det er individuelt, men jeg vil tro det går bra både med og uten fleecedressen. Vi har også voksi urban og bruker body og bukse i enten tynn ull eller bomull under etter hva som er rent/ligger øverst i skuffen og lue. Men jeg så at ei annen i barselgruppen sa hun brukte to lag ull da vi trillet sammen, og jeg fikk ikke inntrykk av at hennes baby var for varm heller (min hadde på bomullstøy og tjukke ullsokker den dagen. Anonymkode: 4dd5c...094
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #4 Skrevet 13. april 2021 Jeg hsr tynn ulldress itiøegg idag og og det er slik vær. søstra på 2 var ute med kun tynn ull og deress og førs selv i bevegelse så da kledde jeg på lillebror litt ekstra. Men kjenn på ungen det er lurest Anonymkode: 135eb...50e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå