AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #1 Del Skrevet 13. april 2021 Er det noen spill som kan passe for en 3-åring? Synes det er vanskelig å finne ut av ved kun å søke, så det hadde vært fint å høre andres erfaringer Anonymkode: ec69c...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #2 Del Skrevet 13. april 2021 Nei tror det blir for ungt for switch. Ipadspill passer bedre til 3-åringer Anonymkode: 38ffa...6c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #3 Del Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei tror det blir for ungt for switch. Ipadspill passer bedre til 3-åringer Anonymkode: 38ffa...6c3 Hva med dansespill eller lignende? Jeg hadde selv Nintendo på den alderen, men usikker på om jeg klarte å spinne selv. Kanskje om hun ser på oss foreldre spille så vil hun etter hvert klare det selv. Anonymkode: ec69c...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #4 Del Skrevet 13. april 2021 Vår 7 åring har hatt sin switch siden han var rundt 5 år. Men lillesøster på 3 klarer ikke å mestre kontrollene. Selv om vi hadde kjøpt et spill hun forstod tror jeg ikke hun hadde klart å spille på den. Så jeg ville ventet et år eller to.. Anonymkode: f28f7...fc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KissMyAxe Skrevet 13. april 2021 #5 Del Skrevet 13. april 2021 Switch er beregnet for litt eldre barn. Mine eldre barn har switch, men yngste på 5 mestrer ikke kontrollene enda. Hun spiller heller på ipaden sin. Jeg hadde ventet med å kjøpe switch til en 3åring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #6 Del Skrevet 13. april 2021 KissMyAxe skrev (15 minutter siden): Switch er beregnet for litt eldre barn. Mine eldre barn har switch, men yngste på 5 mestrer ikke kontrollene enda. Hun spiller heller på ipaden sin. Jeg hadde ventet med å kjøpe switch til en 3åring. Har allerede switch til meg selv, så håpet kanskje det var noen egnede spill. Men etter tilbakemeldingene har så legger jeg letingen etter passende spill på hylla et par år til 😊 Anonymkode: ec69c...3de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #7 Del Skrevet 14. april 2021 Det finnes endel helt enkle spill og lærespill på switch, men eshop’en er helt håpløs å finne fram i. For dere som ikke har peiling - switch har også touch-skjerm spillene til de yngste bruker ikke kontrolleren. Selv vil jeg heller husets yngste bruker switch’en , som er mer solid laget enn iPad. It’s spring again - lite spill om årstidene, mer som interaktiv pekebok. The Big journey - triller et rundt ‘bompe-dyr’ omkring gjennom baner. Bruker motion-control, veldig intuitivt og gøy. Mario cart - jo, faktisk innstillinger for å kjøre bilen deres nærmest helt automatisk, så småttiser kan vinne over voksne Yoshi crafted world - kan være litt vanskelig ennå, men har også innstillinger for å gjøre spillet lettere for de yngste. Også har det two-player, så noe dere kan gjøre sammen. Paw patrol on a roll - laget for små barn, lærer grunnleggende spillmekanismer, visuelle hint. Mario Odyssey - småttisen kan spille som cappy (lua til Mario) og være med om du spiller. Fun! Fun! Family park - samling av div. minispill, dyr og dyrehage, motion-control. Untitled Goose game - småttisene elsker å tulle rundt og spille bøllete gås, blir aldri lei two-player, og gøy for oss voksne også Vet det finnes flere av de helt enkle spillene, men ser de stort sett bare når de dukker opp på salgssiden i shopp’en 😕 Anonymkode: aafa6...a10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #8 Del Skrevet 15. april 2021 Vi ga vår unge Nintendo Switch i 4-årsgave, det var selvsagt mest fordi FAREN i familien hadde lyst på nintendo switch. 😅 Ungen var for liten, selv ved 4 års alder ble det for vanskelig for ham med de spillkontrollene. Han spilte litt men hadde ikke store interessen. Men fra ca 4,5 ble det bedre, da spilte han for det meste Mario cart og Mario Party. Ungen er nå 6, og jeg må allikevel si at 6-åringer har mye mer utbytte av Nintendo Switch enn 4 åring. Nå spiller han mange forskjellige spill, det er også sosialt da han kan spille med kompiser som er på besøk her, og de finner selv hva de vil spille. Det går veldig mye i Minekraft nå. Og litt donkey kong, og litt pokemon. til 3-åring bør du kanskje vurdere å kjøpe Ipad heller. Mange fine og lærerike spill for barn til ipad, slik som puslespill, tegnespill osv. Anonymkode: d6d2f...006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #9 Del Skrevet 15. april 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: For dere som ikke har peiling - switch har også touch-skjerm spillene til de yngste bruker ikke kontrolleren. Selv vil jeg heller husets yngste bruker switch’en , som er mer solid laget enn iPad. Anonymkode: aafa6...a10 bare apropos "solid laget" og ipad. Man får kjøpt "kids friendly ipad cover" på ebay, for knappe et par hundre lapper. De er mer eller mindre udrepelig, vil jeg si. skjermen på switchen er kanskje touch skjerm, men den er også 4 ganger mindre enn ipad. Så kan ikke skjønne at det skal kunne sammenliknes i det hele tatt. Anonymkode: d6d2f...006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #10 Del Skrevet 15. april 2021 Min på 3,5 år spiller lett MarioKart og Paw Patrol (mighty pups - save adventure bay) alene. Han vet hva han skal gjøre og hvordan det henger sammen 😊 Anonymkode: ce5db...3d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #11 Del Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (På 15.4.2021 den 9.49): bare apropos "solid laget" og ipad. Man får kjøpt "kids friendly ipad cover" på ebay, for knappe et par hundre lapper. De er mer eller mindre udrepelig, vil jeg si. skjermen på switchen er kanskje touch skjerm, men den er også 4 ganger mindre enn ipad. Så kan ikke skjønne at det skal kunne sammenliknes i det hele tatt. Anonymkode: d6d2f...006 Nettopp - skjønner ikke hvorfor du sammenlikner dette. Selvfølgelig mye enklere for små barn å forholde seg til og håndtere en mindre skjerm Og beskyttende deksel bruker en jo til switch også - den er likevel mer solid enn en iPad. Anonymkode: aafa6...a10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #12 Del Skrevet 16. april 2021 Altså - skjermen på en switch er laget av plastikk. Den er bortimot uknuselig. Anonymkode: aafa6...a10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visla Skrevet 16. april 2021 #13 Del Skrevet 16. april 2021 Spørs på barnet. 6 åringen min har mestret switch siden han var 3,5år. Rundet flere spill, med litt hjelp. lillebroren på straks 5 år har ikke hatt noen interesse før nå, og mestrer det ikke enda. han på 6 startet med super mario odyssesey og mario cart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå