Gjest someone_here Skrevet 13. april 2021 #1 Skrevet 13. april 2021 Jeg har flere ganger opplevd at de vil bare deite hvite menn, og ekskluderer fullstendig asiatiske menn. Dessuten vil de ha en oppegående, trofast, rik, velstående, som respekterer henne, setter henne først osv osv, mens det eneste hun selv kan tilby, er sin "f*tte", være ambisiøs på bekostning av andre og at hun blir trofast. Så, hvorfor asiatiske damer er så rasistiske, opptatte av økonomi og hypergami?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #2 Skrevet 13. april 2021 Er du hvit eller asiatisk, ts? Anonymkode: b93b1...f74 5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #3 Skrevet 13. april 2021 Hvorfor er nordmenn så glad i å ha sex med småbarn? Nordmann siktet for flere grove seksuelle overgrep mot barn på Filippinene (tv2.no) Anonymkode: b528d...058 12
Skiftenøkkel Skrevet 13. april 2021 #4 Skrevet 13. april 2021 Å ikke bringe annet enn sin f***e til bordet er ikke enestående for asiatiske.. hun er ærlig fra starten av, det er jo aktverdig 5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #5 Skrevet 13. april 2021 Jeg forstår ikke helt hva du spør om? Dersom man er fattig og fra Thailand (og andre land typisk for slike ekteskap), er det vel en vei ut av fattigdommen. Tviler på at damene har veldig lyst til å gifte seg med en overvektig 60-åring, men er kanskje bedre enn alternativet? Dersom man først skal gifte seg pga økonomiske grunner, så er det lurt å sikre seg at mannen har en grei inntekt? Alle vet jo at mannen bytter finansiell sikkerhet mot sex/hushjelp etc i denne typen ekteskap? Og siden man er prisgitt mannen i et slikt ekteskap, er det en klar fordel at han er snill. Er ikke akkurat bare å pakke sammen og flytte hjem heller. Så hva hisser du deg opp over? Anonymkode: 1f74e...340 13
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #6 Skrevet 13. april 2021 Hun ønsker seg en vei ut av fattigdommen. Så enkelt er det. Har selv en svigerinne som kun ble sammen med min bror pga pengene, men jeg ser jo at de på en måte er blitt glade i hverandre. For noen er økonomisk trygghet viktigere enn noe annet i et forhold. Anonymkode: 975e5...fb4 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #7 Skrevet 13. april 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hun ønsker seg en vei ut av fattigdommen. Så enkelt er det. Har selv en svigerinne som kun ble sammen med min bror pga pengene, men jeg ser jo at de på en måte er blitt glade i hverandre. For noen er økonomisk trygghet viktigere enn noe annet i et forhold. Anonymkode: 975e5...fb4 Folk er rare. Jeg vil heller være singel enn å ha en som er litt glad i meg for pengene mine Anonymkode: 22379...e16 5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #8 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Folk er rare. Jeg vil heller være singel enn å ha en som er litt glad i meg for pengene mine Anonymkode: 22379...e16 Selv om du hadde vært så fattig at du slet med å få spise hver dag, levd i et dårlig isolert hus i dårlig stand? Det ville ikke jeg. Hadde jeg levd slik som jeg har sett enkelte leve så hadde jeg heller levd i et kjærlighetsløst ekteskap hvor jeg var mett, varm og trygg. Anonymkode: 975e5...fb4 3
Gjest someone_here Skrevet 13. april 2021 #9 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Er du hvit eller asiatisk, ts? Anonymkode: b93b1...f74 Hvit og ikke norsk Skiftenøkkel skrev (28 minutter siden): Å ikke bringe annet enn sin f***e til bordet er ikke enestående for asiatiske.. hun er ærlig fra starten av, det er jo aktverdig Men hun skjuler seg bak finne begreper. AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg forstår ikke helt hva du spør om? Dersom man er fattig og fra Thailand (og andre land typisk for slike ekteskap), er det vel en vei ut av fattigdommen. Tviler på at damene har veldig lyst til å gifte seg med en overvektig 60-åring, men er kanskje bedre enn alternativet? Dersom man først skal gifte seg pga økonomiske grunner, så er det lurt å sikre seg at mannen har en grei inntekt? Alle vet jo at mannen bytter finansiell sikkerhet mot sex/hushjelp etc i denne typen ekteskap? Og siden man er prisgitt mannen i et slikt ekteskap, er det en klar fordel at han er snill. Er ikke akkurat bare å pakke sammen og flytte hjem heller. Så hva hisser du deg opp over? Anonymkode: 1f74e...340 Problemet her er at hun jeg snakket er nesten like gammel som jeg, altså hun er i 20-årene. Jeg liker rett og slett ikke når man hyller asiatiske kvinner opp. De like gode/gale som alle andre.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #10 Skrevet 13. april 2021 53 minutter siden, someone_here said: Jeg har flere ganger opplevd at de vil bare deite hvite menn, og ekskluderer fullstendig asiatiske menn. Dessuten vil de ha en oppegående, trofast, rik, velstående, som respekterer henne, setter henne først osv osv, mens det eneste hun selv kan tilby, er sin "f*tte", være ambisiøs på bekostning av andre og at hun blir trofast. Så, hvorfor asiatiske damer er så rasistiske, opptatte av økonomi og hypergami? Er vel Fordi de ønsker seg oppholdstilatelse I norge at de er med norskemenn. Anonymkode: d764e...ae7 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #11 Skrevet 13. april 2021 Hvorfor er du så materialistisk og rasistisk? Anonymkode: 219db...fd5 2
Gjest TheCatLady Skrevet 13. april 2021 #12 Skrevet 13. april 2021 Altså, hva er galt med det? Hun er ærlig om hva hun ser etter og prøver ikke å lure noen. Man er passe naiv om man tror at alle asiatiske kvinner som er veldig på for å finne seg en vestlig mann gjør det kun for kjærlighet. Det er sikkert flere sånne ekteskap der begge får det de vil ha. Hun får et trygt liv og han får seg ei dame. Muligens disse forholdene ikke er basert på kjærlighet og lidenskap, men de kan vel bli glad i hverandre allikevel. Jeg tenker at man må forstå hvorfor de gjør dette og ikke se dette med vestlige øyne. Ja, det virker utenkelig for meg, men om de vet at de er ettertraktet hos noen vestlige menn så er det ikke rart at de søker etter det når de vet at det kan gi dem det de vil ha. Jeg tenker at det er viktig å ikke være naiv rundt slike ting. Det virker som noen menn kanskje ikke ser det helt for hva det er og jeg tror ikke at slike ekteskap alltid er like enkle, men hvis man vet hva man går til så kan det nok fungere. Hun her har ikke prøvd å lure noen så da kan man ikke komme og klage i etterkant i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #13 Skrevet 13. april 2021 6 minutter siden, someone_here said: Hvit og ikke norsk Men hun skjuler seg bak finne begreper. Problemet her er at hun jeg snakket er nesten like gammel som jeg, altså hun er i 20-årene. Jeg liker rett og slett ikke når man hyller asiatiske kvinner opp. De like gode/gale som alle andre. Hvorfor og i hvilken forbindelse snakket du med henne? Anonymkode: b93b1...f74
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #14 Skrevet 13. april 2021 Har ts levd under en stein? De fleste kvinner (og menn) er materialistiske.. Med hånden på hjertet ts. Kjenner du mange som ikke er materialistiske i Norge? Anonymkode: e27c3...d8c
Gjest someone_here Skrevet 13. april 2021 #16 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er vel Fordi de ønsker seg oppholdstilatelse I norge at de er med norskemenn. Anonymkode: d764e...ae7 Nettopp AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvorfor er du så materialistisk og rasistisk? Anonymkode: 219db...fd5 Hvorfor er det jeg som er materialistisk? Ikke jeg som vil få alt på andres bekostning og kaller det for å være ambisiøs. AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvorfor og i hvilken forbindelse snakket du med henne? Anonymkode: b93b1...f74 Vi ble kjent på okcupid, hun har først endret sin posisjon til Norge, så USA, til slutt tilbake til Filippinene.
Gjest someone_here Skrevet 13. april 2021 #17 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har ts levd under en stein? De fleste kvinner (og menn) er materialistiske.. Med hånden på hjertet ts. Kjenner du mange som ikke er materialistiske i Norge? Anonymkode: e27c3...d8c Har du lest de skjermbildene jeg lagde ut? Det er ingen stor hemmelighet at de fleste er fordi man trenger penger for å overleve. Mun hun her vil ha alt i pose og sekk (penger + kjærlighet + alt annet), mens det eneste hun selv tilbyr, er f*tte Vinterjenta skrev (17 minutter siden): Hvorfor er du så rasistisk, TS? Hvorfor er jeg det?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #18 Skrevet 13. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Selv om du hadde vært så fattig at du slet med å få spise hver dag, levd i et dårlig isolert hus i dårlig stand? Det ville ikke jeg. Hadde jeg levd slik som jeg har sett enkelte leve så hadde jeg heller levd i et kjærlighetsløst ekteskap hvor jeg var mett, varm og trygg. Anonymkode: 975e5...fb4 Jeg skrev fra han mannen sitt perspektiv, han hadde jo penger. Da ville jeg heller vært singel. Jeg er singel nå, og aldri om jeg ville hatt en ektemann eller kjæreste som var med meg av andre årsaker enn at han elsker meg Anonymkode: 22379...e16 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #19 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg skrev fra han mannen sitt perspektiv, han hadde jo penger. Da ville jeg heller vært singel. Jeg er singel nå, og aldri om jeg ville hatt en ektemann eller kjæreste som var med meg av andre årsaker enn at han elsker meg Anonymkode: 22379...e16 Men mannfolk har et mye større behov for å være i et forhold enn damer har... single mannfolk dør mange år tidligere enn menn i forhold. Rent statistisk sett. Damer har ofte en mye større omgangskrets og er bedre sosialt enn menn, og har derfor ikke behov for et forhold i like stor grad. Det har vært mye fokus på dette i det siste, feks i den danske serien på NRK. Anonymkode: 1f74e...340
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #20 Skrevet 13. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men mannfolk har et mye større behov for å være i et forhold enn damer har... single mannfolk dør mange år tidligere enn menn i forhold. Rent statistisk sett. Damer har ofte en mye større omgangskrets og er bedre sosialt enn menn, og har derfor ikke behov for et forhold i like stor grad. Det har vært mye fokus på dette i det siste, feks i den danske serien på NRK. Anonymkode: 1f74e...340 Skjønner, har lest om det før. Jeg har en liten omgangskrets som er opptatte med egne kjærester, men fremdeles singel over det der altså. Å være ensom i forhold er 100 ganger verre enn å være alene, og ensom i forhold blir man når personen ikke ser og elsker deg. Men menn føler kanskje ikke på dette i like stor grad Anonymkode: 22379...e16 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå