Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som er i forhold, blir dere seksuelt tiltrukket av partneren deres? feks, når dere har sex, blir dere damer fort våte? 

Anonymkode: 58181...7b0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dere som er i forhold, blir dere seksuelt tiltrukket av partneren deres?  

Ja, såklart. 

Anonymkode: 414de...fdb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om man blir tiltrukket av partneren når man har sex? Eh? Ja, hvis ikke ville man jo ikke hatt sex? 

Anonymkode: c5251...8f8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke etter et langt A4 liv med store utfordringer sammen. Da må en jobbe for å pirre frem lysten. 

Anonymkode: 4ac49...051

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men blir ikke så våt. Bruker glidemiddel til vanlig så blir det bra🤗

Anonymkode: a3236...254

AnonymBruker
Skrevet

Nei, overhodet ikke. Er sammen med han fordi jeg er glad i han og vi har det  fint sammen, men seksuelt tiltrukket har jeg aldri vært.

Anonymkode: a640d...80b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hadde vært trist om ikke. Etter nesten 30 år er sexen ennå bedre.

Anonymkode: d7ba4...868

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Helt klart. Fitta mister aldri sin ekstreme tiltrekningskraft på meg. Vært sammen i over 20 år, dagdrømmer fremdeles om å få henne igjen og igjen 😂. Krever mer arbeid å få henne nå enn før, hun må jo ha lyst, men sånn er det bare.

Anonymkode: fc6ee...4fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal man i forhold om man ikke er tiltrukket lenger? Hvem greier å ikke være rævhål da liksom..

Anonymkode: 0088c...c08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja?

Anonymkode: b7954...dac

AnonymBruker
Skrevet

Nei, desverre.. Men vi har det bra sammen, sexen er bra når vi først har det. Holder vel sammen pga tryggheten og barna. 

Anonymkode: 19dfd...01f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, men blir ikke så våt. Bruker glidemiddel til vanlig så blir det bra🤗

Anonymkode: a3236...254

Nei det blir ikke jeg heller, ble våtere før da jeg var yngre. Han tror jeg ikke er tiltrukket, men det er jo. Blir bare ikke like kåt som før. Noen som vet om man blir kåtere og fortere våt når man bruker ppiller? Bruker ikke det lengre...tror det er en sammenheng der også nemlig 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen som vet om man blir kåtere og fortere våt når man bruker ppiller? 

Er omvendt  

Anonymkode: 414de...fdb

Skrevet

Ja, er veldig tiltrukket av kjæresten min. Elsker han, synes han er deilig. 😍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er jeg tiltrukket av partner. Vært sammen i 6 år, og syns han er like deilig enda 💜

Anonymkode: 6834b...704

AnonymBruker
Skrevet

ja, han er rett og slett jævlig kjekk.

Anonymkode: 216b8...97c

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Han er det deiligste mennesket jeg noen gang har vært borti🤤 får "ståhøn" bare vi klemmer eller kysser, lol. Sammen i 10 år. 

Anonymkode: b8b0b...851

Skrevet

Nei, jeg blir ikke tiltrukket av partneren min. Han er kjekk, flørter, noe jeg synes er fint, men han følger ikke opp. Han kan flørte i timevis, ta på meg, virkelig vise at han bryr seg. Hvis jeg da antyder at vi skal gå til sengs, ha sex, så er det: sorry, det er for tidlig på dagen, vi kan ta det til kvelds. Kvelden ser han tv, til altfor seint. Da er jeg både trett og ikke lenger opphisset. Dette har gjentatt seg noen år nå, så nei, jeg blir ikke opphisset lengre. Nei, jeg blir ikke tiltrukket av han nå. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dere som er i forhold, blir dere seksuelt tiltrukket av partneren deres? feks, når dere har sex, blir dere damer fort våte? 

Herregud ja, i mine øyne er han utrolig deilig og for ham er jeg klar når som helst og det vet han. 

Vi har vært sammen i 25 år og er i midten av 40 årene begge to.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...