AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #1 Skrevet 13. april 2021 Har fått flere utvendige hemoroider etter fødsel. Det går ikke å trykke dem inn. Har brukt scheriproct, men syntes ikke det er så mye som skjer. Utrolig ubehagelig og ømt, og egentlig det eneste som plager meg etter fødsel selv om det bare er noen dager siden. Noen som har opplevd lignende? Hvor lang tid tok det før de trakk seg tilbake? Anonymkode: f5ecc...50c
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #2 Skrevet 13. april 2021 Jeg har hatt hemoroider etter fødsel. Jeg var vel plaget en måneds tid etter begge fødslene. Utrolig plagsomt, da det er utrolig vondt uansett hva man gjør. Nå er jeg gravid igjen, og denne gangen tenker jeg at jeg begynner med lactulose med en gang etter fødsel. Den ene hemoroiden ble aldri helt borte. Eller dvs at det er nå en liten pose uten noe inni på utsiden, men etter fødslene var det fylt med blod. Men det plager meg ikke til vanlig. Anonymkode: 79dcb...3c6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #3 Skrevet 13. april 2021 Hvor lenge er det siden fødsel? Det har tatt lang tid (flere måneder) før mine har trukket seg tilbake, vel og merke uten behandling. Mine har ikke vært vonde så plager meg ikke nevneverdig. Dersom du har gitt det tid til å bli bedre og forsøkt reseptfrie midler uten effekt bør du ta kontakt med lege for videre oppfølging. Anonymkode: dde62...4b1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #4 Skrevet 13. april 2021 Jeg har min hemoroide enda 3 mnd etter fødsel. Har ikke brukt noe for å forsøke å få den vekk heller, men gjør nok det snart! Anonymkode: 5662a...d31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå