Skeeter Skrevet 13. april 2021 #1 Del Skrevet 13. april 2021 Hei! Jeg prøver å finne igjen en podcast, jeg lurer på om den het noe med integrering, men jeg har googlet og googlet uten treff. Jeg tror det var tre/fire kvinner med multikulturelle bakgrunner som snakker om det å vokse opp i Norge med utenlandsk bakgrunn. Noen som vet? Eventuelt andre podcaster med samme tema?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 21. april 2021 #2 Del Skrevet 21. april 2021 (endret) Verdibørsen på Nrk har noen episoder om multikulturelle/rasisme, og mener at Filosofiska rummet også har det (svensk podcast). Evt. kanskje noe i denne oversikten, evt her. Endret 21. april 2021 av SPOCA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 21. april 2021 #3 Del Skrevet 21. april 2021 (endret) Kan det være «SHAMENER?»? Sitat En podkast hvor tre jenter med innvandrerbakgrunn deler tanker og erfaringer rundt det å vokse opp i Norge. Endret 21. april 2021 av HelloMindy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeeter Skrevet 22. april 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 22. april 2021 HelloMindy skrev (5 timer siden): Kan det være «SHAMENER?»? Der var den! Tusen takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå