Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg og finne filmen the grey zone noen sted?

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleluring
Skrevet

Den er sykt bra og jeg vil se den igjen, men jeg finner den null steder... Er det noen som er litt smartere enn meg som kan hjelpe meg og finne den til leie eller gratis noen sted? 

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleluring
Skrevet
Lilleluring skrev (2 minutter siden):

Hei.  Tusen takk!! Hvor mye koster det? Jeg har aldri leid på sånn side før 😂

Må man på biblioteket og få sånn kort med kode? 

Gjest Kaiminator
Skrevet

magnet:?xt=urn:btih:c7ea3d9213ab752fb4aa808d8283bd755499246f&dn=The.Grey.Zone.2001.1080p.BluRay.x264.DTS-FGT&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.opentrackr.org%3A1337&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.coppersurfer.tk%3A6969&tr=udp://tracker.internetwarriors.net:1337&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.leechers-paradise.org%3A6969

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, Lilleluring said:

Hei.  Tusen takk!! Hvor mye koster det? Jeg har aldri leid på sånn side før 😂

På biblioteket leier man ikke - man låner i to uker eller en måned, og alt er naturligvis helt gratis. smil.gif.45fa3f1698eef436c072a65cfd081302.gif

Ja, man trenger et nasjonalt lånekort, men for eksempel på Deichmans sider ser jeg at det ikke er nødvendig å møte opp på biblioteket; man kan få lånekort ved å logge seg inn med BankID eller MinID og registrere seg med denne formen for legitimasjon; vet ikke hvor du bor, men du finner all informasjon hos det lokale biblioteket.

Når man har fått et lånenummer og PIN-kode, logger man ser bare inn på bibsok.no, og der kan man bestille bøker eller film fra andre biblioteker rundt om i Norge som ikke er tilgjengelig lokalt.

Lykke til; biblioteket har mye fint å by på ...!

Anonymkode: 76590...0cd

Skrevet
Lilleluring skrev (1 time siden):

Den er sykt bra og jeg vil se den igjen, men jeg finner den null steder... Er det noen som er litt smartere enn meg som kan hjelpe meg og finne den til leie eller gratis noen sted? 

Hei 

hvis du søker Tinyzonetv på Google og går inn på nettsiden og søker på filmen så finner du sikkert filmen helt gratis 

Gjest Lilleluring
Skrevet
Nole skrev (9 timer siden):

Hei 

hvis du søker Tinyzonetv på Google og går inn på nettsiden og søker på filmen så finner du sikkert filmen helt gratis 

Takk... Skal prøve 😀😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...