AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #1 Skrevet 13. april 2021 Hørt om dette? Noen som har opplevd det? Eventuelt hvor mange besto 'toget' av? Hvordan var opplevelsen? Anonymkode: f1b32...96d 1
Hunmedham Skrevet 13. april 2021 #2 Skrevet 13. april 2021 Jeg tror ikke så mange vil innrømme en slik opplevelse. Det er nok også veldig få som har prøvd, eller som i det hele tatt vet hva det er. De av forumets medlemmer som har vært på gamle VIP Room eller lignende steder, har vel sett det. Jeg kan ikke tenke meg at det er gjennomførbart andre steder enn i slike klubber. Jeg har opplevd det to ganger, for mer enn 20 år siden. Det er mer kinky-rampete-sexy enn veldig deilig. Jeg synes det er litt kult å ha prøvd, men har ingen interesse av å gjøre det igjen. Det kan ha noe med alderen min å gjøre (50ish år). For de som fortsatt lurer: Det handler om at du står på alle fire, og så stiller X antall menn opp i rekke etter deg. I tur og orden trenger de inn i deg, knuller hardt til det går for dem, før de etterlater plassen til nestemann. Jeg opplevde seks-syv stykker i et slikt "tog", flere enn det er det nok sjelden man ser. Som sagt ikke "breddeidrett". Man må faktisk være åpen for å ha sex med ganske mange ukjente menn i løpet av noen få minutter. Grensesprengende. Jeg hadde ikke gjort det i dag, som sagt. 9
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 13. april 2021 Jeg måtte lese HI 10 ganger før jeg i det hele tatt forstod at tråden ikke spurte hvordan folk opplevde det å bli faktisk påkjørt av et fysisk tog på skinner. Skjønner egentlig ikke hva tråden handler om enda heller, utfra HI alene. 😂 Anonymkode: 352d4...53e 54
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #4 Skrevet 13. april 2021 Jeg og min kone ble enige om at hun skulle prøve dette, det er mange år siden ungene hadde flytta ut og vi syntes alt var blitt stille og kjedelig så en oppiffing var nødvendig syntes vi. hvordan det foregikk ? Hun satt på kne med overkroppen bøyd over en sofa så sto 8 eller var det 9 menn klar og pulte henne etter tur det hele var over i løpet av ca.30 minutter. Jeg satt og så på hele tida og både hun og jeg brukte masker, vi har bare gjort det en gang men da gjorde at vi ble flinke til å eksperimentere innenfor sexlivet vårt Anonymkode: 1016c...84b 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #5 Skrevet 13. april 2021 Jeg har alltid fantasert om dette. Men så er jeg egentlig fryktelig kresen på mannfolk, så da utgår den likevel. Liker ikke tanken på at en eller annen drittsekk skal nyte min kropp. Hvis jeg finner en gjeng med 5-6 menn jeg virkelig liker samtidig så skal det bli tatt opp til vurdering. Inntil da foretrekker jeg å beholde det som en fantasi. Anonymkode: 62fac...cdd 5
HannaLena Skrevet 13. april 2021 #6 Skrevet 13. april 2021 Ikke gjort det selv, men har sett på et par ganger på en klubb i utlandet det var en ganske deilig opplevelse og jeg er ikke fremmed for at jeg kanskje kommer til å være midtpunktet en dag, men ikke noen planer om det foreløpig 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #7 Skrevet 13. april 2021 Jeg tenner på tanken, men i realiteten hadde jeg nok freaka ut 😅 Anonymkode: f0634...a34 1
Munchlax Skrevet 13. april 2021 #8 Skrevet 13. april 2021 Kan noen forklare hva dette er for noe? Jeg trodde også det var snakk om fysisk påkjørsel av ekte tog... 😅 7
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #9 Skrevet 13. april 2021 Fliip skrev (6 minutter siden): Kan noen forklare hva dette er for noe? Jeg trodde også det var snakk om fysisk påkjørsel av ekte tog... 😅 Det blir vel svart på i det første svaret i tråden, men det er når det er flere menn som har sex med én dame. Mennene tømmer seg i dama en etter en... Anonymkode: c59a4...4cc 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #10 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg måtte lese HI 10 ganger før jeg i det hele tatt forstod at tråden ikke spurte hvordan folk opplevde det å bli faktisk påkjørt av et fysisk tog på skinner. Skjønner egentlig ikke hva tråden handler om enda heller, utfra HI alene. 😂 Anonymkode: 352d4...53e Sier meg enig her. Har hørt om å «kjøre brannbil», men ikke å «fått kjørt tog på seg». Den var ny 😂😂 Nei kan ikke si jeg har det, har heller ikke kjørt brannbil. Anonymkode: e867f...5c4 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #11 Skrevet 13. april 2021 Hvorfor kalle det tog? Det er jo bare en form for gangbang Anonymkode: 4cb9a...2a2 7
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #12 Skrevet 13. april 2021 Har heldigvis aldri blitt påkjørt av tog. Tror ikke jeg ville sett på det som en seksuell opplevelse om det noen gang skulle skje. Anonymkode: b20aa...489 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #13 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvorfor kalle det tog? Det er jo bare en form for gangbang Anonymkode: 4cb9a...2a2 Jo, men en litt sær form, der man må stå i kø og vente. Ingen "alle mot en". Anonymkode: afe02...980 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #14 Skrevet 14. april 2021 Hvis jeg som mann skulle vært med på noe slikt så skulle jeg vært først i køen. Tanken på å kjøre junior inn i noe der fem karer nylig har tømt seg før meg... Turnoff! Anonymkode: a19d2...e80 7
PassionatePatti Skrevet 15. april 2021 #15 Skrevet 15. april 2021 Ikke tog, men da jeg var liten pleide far å rulle en lekebil langs armen min mens han laget motorlyd med munnen. Det var morsomt, husker jeg. 12
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #16 Skrevet 15. april 2021 Det høres ut som om det sprenger de grensene man må ha for å bevare et minimum av selvrespekt. Et virkelig lavmål av selvforakt og seksuell gjørmebryting. Anonymkode: 5bafa...df1 8
Bamseklemmer Skrevet 15. april 2021 #17 Skrevet 15. april 2021 PassionatePatti skrev (4 minutter siden): Ikke tog, men da jeg var liten pleide far å rulle en lekebil langs armen min mens han laget motorlyd med munnen. Det var morsomt, husker jeg. Flott å ha slike minnerike stunder da😁 men det er nok et annet kjøretøy TS tenker på, selv om lyden kan minne om brumming av motorlyd. Jeg lurer på hvor mange som må til for i få til en ring, der alle får kroken i bakenden? Skulle jeg ha deltatt i tog, skulle jeg iallefall stått bakerst og hatt en tallerken bak i trusa... 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #18 Skrevet 15. april 2021 Bruker de kondom? Hvis ikke, da er det stor mulighet for smitte av ulike slag. Anonymkode: e8ba2...4fe 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #19 Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (På 13.4.2021 den 12.32): Jeg og min kone ble enige om at hun skulle prøve dette, det er mange år siden ungene hadde flytta ut og vi syntes alt var blitt stille og kjedelig så en oppiffing var nødvendig syntes vi. hvordan det foregikk ? Hun satt på kne med overkroppen bøyd over en sofa så sto 8 eller var det 9 menn klar og pulte henne etter tur det hele var over i løpet av ca.30 minutter. Jeg satt og så på hele tida og både hun og jeg brukte masker, vi har bare gjort det en gang men da gjorde at vi ble flinke til å eksperimentere innenfor sexlivet vårt Anonymkode: 1016c...84b Likte hun det? Kom a flere ganger, eller bare en gjøremål å få overstått? Anonymkode: f1b32...96d
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #20 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Likte hun det? Kom a flere ganger, eller bare en gjøremål å få overstått? Anonymkode: f1b32...96d Det var kun for å prøve ut en av mange fantasier Anonymkode: 1016c...84b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå