AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #1 Skrevet 12. april 2021 Noen som har opplevd det? Ex som oppriktig ønsker et vennskap? Anonymkode: 06304...8dd
Majer Skrevet 12. april 2021 #3 Skrevet 12. april 2021 (endret) Ja. Vi møtes noen ganger i måneden- selv når en av oss dater eller er i forhold. Endret 12. april 2021 av Majer
Meadow Skrevet 12. april 2021 #4 Skrevet 12. april 2021 Nei, vi prøvde å være venner men det funket ikke.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #5 Skrevet 13. april 2021 Ja, jeg har en eks jeg var sammen med i noen år. Han slo opp med meg, men nå flere år senere ringer han støtt og stadig bare for å prate. Vi sees innimellom, ser film, prater osv. MEN, det nok noen år før det var mulig å kun ha et vennskap. Jeg var bitter og sint i lang tid etter bruddet, men han ga seg ikke. Vanligvis er «let’s be friends» ikke noe man mener, men i sjeldne tilfeller stemmer det. Anonymkode: 570a5...125
likestilling Skrevet 13. april 2021 #6 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har opplevd det? Ex som oppriktig ønsker et vennskap? Anonymkode: 06304...8dd Ja, og det kan fungere dersom begge har kommet til det nivået at man klarer å se hverandre som kun venner... 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #7 Skrevet 13. april 2021 Har en eks jeg er venner med ja. Men han vil mer. Det kan jeg ikke. Barnefar eksen er vanskelig å være venn med. Han vil ha sex han, sier han. Uff. Anonymkode: 82bf7...9e9
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #8 Skrevet 13. april 2021 Hvis begge ikke er tiltrukket av hverandre vil det kanskje funke. Min forrige eks kan jeg ikke være venn med fordi han bare vil ha sex. Har også en annen eks som jeg anså som min beste venn og kjæreste. Jeg er veldig tiltrukket av han, så jeg klarer ikke å bare være venn tilbake. Det er en vond avgjørelse å ta, og som jeg har vanskelig for å overholde. Anonymkode: 4dbe9...cc5
Fiffig Skrevet 13. april 2021 #9 Skrevet 13. april 2021 Jeg har beholdt vennskap med med noen tidligere flammer. Det er ikke alle det går med, men en av dem har det gått. Vi var venner før vi blei noe annet, så det går vel litt på det. Og jeg liker den nye dama hans veldig godt. Tror nøkkelen er null ambivalens.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #10 Skrevet 14. april 2021 Jeg trodde det når jeg var yngre. Men for min del funker det dårlig. Jeg var veldig ensom og hadde ikke noe nettverk utenom kjærestene/eksene. Stor tabbe. Så når det ble slutt ønsket jeg at det skulle fungere å være venner. Det tok lang tid før jeg forsto at min første eks egentlig ikke var så intr i å tilbringe tid med meg, men gjorde det i håp om at jeg skulle suge han. Og dum og idiot som jeg var så gjorde jeg det selv om jeg egentlig ikke ville. Jeg gjorde det for å slippe å være helt alene. At han kom å var hos meg de få timene en gang i uka bare i håp om å få den blowjoben til slutt var (enn så dumt det høres ut) høydepunktet i uka mi, fordi det betydde at jeg slapp å være alene. Prøvde også å være venn med en annen eks av meg, men det gikk heller ikke. Jeg tenker at (med mindre man har barn sammen) det finnes så uendelig mange gode og bra mennesker der ute at det burde ikke være nødvendig å være venn med sin eks. Da må du utvide den sosiale sirkelen din. Jeg mener at det i de aller fleste tilfeller vil være mer skadelig enn positivt å være venn med noen du har vært i forhold med. Noen klarer det nok sikkert ja, men de er i mindretall. I mitt tilfelle tenkte jeg vel at jeg ikke hadde råd til å miste den sosiale kontakten siden jeg ikke hadde noen andre, men i realiteten var jeg jo bare feig og burde bare kuttet kontakten i sekundet bruddet var et faktum, sørget meg gjennom kjærlighetssorgen og deretter kastet meg rundt og funnet meg noen venner. Jeg valgte heller å seigpine meg selv og nedverdige meg selv til å være en han kunne tømme seg i. Uff, blir kvalm når jeg tenker tilbake på det. Anonymkode: b5552...4ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå