Gå til innhold

Hvor ofte treffer du kjæresten/partneren din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nysgjerrig på hvor ofte folk som er i en kjærlighetsrelasjon møtes! 🙂 Altså dere som ikke bor sammen (enda) 😄

Hvor lenge har dere vært sammen, hvor ofte møttes dere i starten av forholdet versus nå? 

Anonymkode: 8ef0b...36f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snart 1 år, så å si hver dag. 💘

Anonymkode: 726c5...9f4

AnonymBruker
Skrevet

Så å si hver dag igjennom hele året altså.

AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen i over 1 år. Vi treffes i snitt annenhver dag, alltid vært sånn. Han har jobb og jeg har skole, så det er fint å ha litt alenetid og gjøre andre ting også. 

I perioder når vi begge jobber skift kan det gå noen dager før vi har tid og ork til å treffes. 

Anonymkode: 8b7f6...872

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen snart to år. Vi sees et par ganger i uka. Begge jobber turnus, inkludert en del om hverandre. 

Anonymkode: ca514...a6e

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor sammen annenhver uke, den uken jeg ikke har barna. Møtes av og til utenom (sammen med barna). Men vi bor 1,5 time fra hverandre så det er ikke bare å stikke innom. Har vært sammen i fire år, møttes mindre tidligere da jeg hadde barna mer og han enda ikke hadde et forhold til dem. Vi trives veldig godt med løsningen vi har nå. 

Anonymkode: 1cb7d...f27

AnonymBruker
Skrevet

Vi er hos hverandre den uken vi ikke har barn, og møtes 1-3 ganger ukentlig med barna. 

Anonymkode: 4467d...04c

AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen to år, bor en time unna hverandre med barn fra tidligere forhold. Første året var vi sammen 4-5 dager i uka. Så ble depresjonen hans verre og han vil helst være alene. Ses nå ca annenhver helg, noe som er alt for lite for meg. Tror ikke jeg orker dette mer. 😔 

Anonymkode: f510c...869

• Liker 1
Skrevet

Vært sammen 3 mnd. Er hos han torsdag-søndag eller fredag-mandag hver uke. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Snart 1 år, så å si hver dag. 💘

Så deilig! 😍 Wow. Ingen av dere blir lei den andre, da? 😅 

TS 

AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen i over 1 år. Vi treffes i snitt annenhver dag, alltid vært sånn. Han har jobb og jeg har skole, så det er fint å ha litt alenetid og gjøre andre ting også. 

I perioder når vi begge jobber skift kan det gå noen dager før vi har tid og ork til å treffes. 

Anonymkode: 8b7f6...872

Veldig forståelig, høres bra ut da 😊 

TS 

Skrevet

5år og treffes 2-3 ganger månedlig 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle sammen! 

Min egen kjæreste og jeg treffes bare en gang i uka og av og til kan det til og med gå to uker, og dette er litt sårt for meg da jeg naturligvis vil treffes oftere... Men gaming er så viktig for ham 🤷‍♀️ Vi har det utrolig fint når vi først møtes, da, og da har jeg hans fulle oppmerksomhet 100% av tiden. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nysgjerrig på hvor ofte folk som er i en kjærlighetsrelasjon møtes! 🙂 Altså dere som ikke bor sammen (enda) 😄

Hvor lenge har dere vært sammen, hvor ofte møttes dere i starten av forholdet versus nå? 

Vært sammen med min kone i 5 år til sommeren, gift i 4. Sist vi fysisk så og tok på hverandre var september 2019. Vi snakker med hverandre hver dag og har et godt forhold om vi ikke kan fysisk ta på hverandre. Covid har ødelagt mye siden i fjor, så vi har ikke fått mulighet til å møtes siden hun ikke er i Norge. Vi snakker om alt som skjer og tar vare på vår kjærlighet med å være ærlige med hverandre. Det har vært perioder hun har jobbet slik at vi ikke har kunnet snakke med hverandre hver dag, men når man har et så nært forhold som vi har så stoler man på hverandre. Alt har å gjøre med tillit i et forhold. Om det er lenge mellom hver gang man ser hverandre, så er tillit til den andre veldig viktig. Hun har jobbet på fotballpubber, og de mennene som går der er ikke bare der for å se fotball, det er sikkert og visst! Men jeg vet at jeg kan stole på henne 100%, og hun vet at hun kan stole like mye på meg, derfor har vi et fantastisk godt forhold.

Anonymkode: a4436...fba

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sett han på et år. Han er engelsk og bor i England, så har vært vrient siste året.

Vi har vært sammen i 4 år😊

Anonymkode: f7246...b90

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i 14 år (og for resten av livet). I og med at vi er særboere da dette paswe best for oss å treffes vi hver helg, og en og annen dag sånn midt i uken og hver ferier. Har blitt oftere nå I korona tiden men godt å ha en plass å trekke seg tilbake og ha sitt eget også🙌 

Anonymkode: 5f84d...b4b

AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen i fire år. Treffes ca åtte ganger i året. I ferier får vi lengre tid sammen. Har vært ekstra vanskelig på grunn av corona situasjonen. For vi tar helst ikke sjansen på å kjøre tog under ferietid. Så hittill i år har vi møttes kun en gang 😢

Anonymkode: b420d...b1d

AnonymBruker
Skrevet

1 år snart. Vi sees hver helg (fredag til søndag) og ofte sees vi en kveld i uka. Ser ikke poenget med å være særboer om man sees hver dag. Vi har hvert vårt hektiske liv og har uansett ikke tid til det nå, og jeg synes forøvrig det er godt å ikke gå oppå hverandre hver dag. 

Anonymkode: 83e20...adf

Skrevet

Sammen i 4 år. Nå er det 3 uker siden vi traff hverandre sist. Er vanligvis et par ganger i uka. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...