Gå til innhold

Sår skjedeåpning grunnet hårete penis

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har oppstått et merkelig problem. Jeg har begynt å date en fyr, og når han blir stiv, trekker noe av huden med hår opp fra ballene til penis. Dette gjør at jeg blir veldig sår, og det går veldig utover sexlivet. Han har prøvd å barbere, men da blir det jo fremdeles igjen stubber som er som sandpapir. Vi planlegger nå å kjøpe hårfjerningskrem for å se om det kan fungere bedre enn barbering. 

Det jeg lurer på, er om det er normalt å bli sår rundt skjedeåpningen av hårene nederst på penis. Jeg har tidligere slitt med vestibulitt, og er redd for at det kan være dette som er det egentlige problemet. Videre lurer jeg på om noen av dere har opplevd det samme og har noen erfaringer å dele.

Anonymkode: ddeab...abb

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei nei nei!!! Han må ikke finne på å bruke hårfjerning krem der om han ikke har lyst til å brenne av seg huden 😂😂 

Ville heller gått for å bruke mye glidekrem på penisen og balleområdet hans. 

Endret av mlifjeld
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er nok naturlig at du blir sår pga h a n ja. 

Anonymkode: eef5d...4a3

AnonymBruker
Skrevet

Laser. Stubber er jo enda verre enn hår.

Anonymkode: 333f6...d62

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei!

Har oppstått et merkelig problem. Jeg har begynt å date en fyr, og når han blir stiv, trekker noe av huden med hår opp fra ballene til penis. Dette gjør at jeg blir veldig sår, og det går veldig utover sexlivet. Han har prøvd å barbere, men da blir det jo fremdeles igjen stubber som er som sandpapir. Vi planlegger nå å kjøpe hårfjerningskrem for å se om det kan fungere bedre enn barbering. 

Det jeg lurer på, er om det er normalt å bli sår rundt skjedeåpningen av hårene nederst på penis. Jeg har tidligere slitt med vestibulitt, og er redd for at det kan være dette som er det egentlige problemet. Videre lurer jeg på om noen av dere har opplevd det samme og har noen erfaringer å dele.

Bruk voks...?

Ikke barbere i alle fall. Så lenge man holder seg unna baller går det helt fint, dra frem huden med hår og voks i vei. Ikke hårfjerningkrem eller barbering, med voksing blir det mykt igjen. Det verste man kan gjøre er barbering, for "gnagsår".

Enkleste er vel å bruke "sugaring" (voks)

Anonymkode: 1a8c3...cba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hmm. Da er jeg visst heldig, som aldri har hatt hår på selve penis, bare rundt og på pungen.  Ja, jeg er voksen mann.

Anonymkode: 46ba2...7b9

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri opplevd å bli sår av hår. Stubber, ja, det blir jeg fort veldig sår av, men vanlig kjønnshår? Nei.

Anonymkode: 455aa...b02

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med rett henvisning så vil en dematolog fjerne disse hårene på no time, for ever. 

Neste spørsmål. Ved mye hår i området rundt anus er det vanskelig å opprettholde hverdagslig hygiene. .......

Anonymkode: 08945...f03

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Bruk voks...?

Ikke barbere i alle fall. Så lenge man holder seg unna baller går det helt fint, dra frem huden med hår og voks i vei. Ikke hårfjerningkrem eller barbering, med voksing blir det mykt igjen. Det verste man kan gjøre er barbering, for "gnagsår".

Enkleste er vel å bruke "sugaring" (voks)

Anonymkode: 1a8c3...cba

Problemet er at håret er på ballene, men nå han blir stiv dras noe av denne huden opp til nedre del av penis. Å vokse det bort vil i praksis være å vokse ballene. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hmm. Da er jeg visst heldig, som aldri har hatt hår på selve penis, bare rundt og på pungen.  Ja, jeg er voksen mann.

Anonymkode: 46ba2...7b9

Jeg har hatt ca. 40 sexpartnere (døm i vei), men har faktisk aldri opplevd å bli sår av det tidligere. Er nok en kombinasjon av at de fleste ikke har det, og de fleste som har det har nok mykere hår som ikke er i veien. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Med rett henvisning så vil en dematolog fjerne disse hårene på no time, for ever. 

Neste spørsmål. Ved mye hår i området rundt anus er det vanskelig å opprettholde hverdagslig hygiene. .......

Anonymkode: 08945...f03

På hvilken måte vil de fjerne hårene? 

Og han er ikke plaget med unormalt mye hårvekst, problemet er bare at håret han har er såpass stritt..

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke opplevd det du beskriver med at delen med hår kommer borti skjedeåpning nei.

Tror voksing er det beste alternativet, hårene vokser myke ut igjen. 

Mange salonger utfører dette på menn. 

Anonymkode: 1aae8...c26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...