Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begynt å lekke urin. Har drevet med knipeøvelser i mange uker, men likevel har jeg begynt å lekke. Bytter truser flere ganger daglig og løper på do med engang jeg kjenner en minste tissetrang, men likevel får jeg tisseflekker i trusa.

Er det noe å gjøre med dette annet enn at jeg allerede gjør knipeøvelser?

Anonymkode: 083d5...2df

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har begynt å lekke urin. Har drevet med knipeøvelser i mange uker, men likevel har jeg begynt å lekke. Bytter truser flere ganger daglig og løper på do med engang jeg kjenner en minste tissetrang, men likevel får jeg tisseflekker i trusa.

Er det noe å gjøre med dette annet enn at jeg allerede gjør knipeøvelser?

Det er sannsynligvis fostervannet som lekker. Bruk bind og la lege/jordmor ta prøver fordi hvis det lekker fostervann må de ha kontroll på det.

Anonymkode: 7a82f...a2b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er sannsynligvis fostervannet som lekker. Bruk bind og la lege/jordmor ta prøver fordi hvis det lekker fostervann må de ha kontroll på det.

Anonymkode: 7a82f...a2b

Dust. Det er ikke fostervann.. ikke kom med slike kommentarer hvis du ikke har peiling. Dette er urin. Jeg spør ikke hva jeg lekker, for det vet jeg hva er..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste som hjelper er vel knipe øvelser, og sørg for å gjøre det rett.. 

I tillegg så sier de som kan det at ved hyppig tømming av blæren så blir blæren "bortskjemt" og klarer ikke holde på urinen på samme måte. Man skal egentlig ha noen hundre ml i blæra før du kjenner tissetrang, men er blæra vant til hyppig tømming skal det vel mindre til.. Skjønner at det er vanskelig å trene blæra på det nå med ekstra tyngde og noen som presser på den.

Bruk truseinnlegg nå siste tiden og blir det ikke bedre en stund etter fødsel ville jeg kontaktet lege. 

Anonymkode: 7c20b...f17

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dust. Det er ikke fostervann.. ikke kom med slike kommentarer hvis du ikke har peiling. Dette er urin. Jeg spør ikke hva jeg lekker, for det vet jeg hva er..

Og det er du helt sikker på? Jeg trodde først jeg hadde urinlekkasje og det mente jordmor også at det var. Måtte til slutt krangle meg til test på føden og da viste det seg at det var fostervann. Intravenøs antibiotika grunnet infeksjonsfare på foster og igangsetting ble resultatet. 

Anonymkode: 09a7a...fce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...