Debyrazi Skrevet 12. april 2021 #1 Skrevet 12. april 2021 Til dere menn som ikke var med på fødselen. Har det blitt brukt imot dere? Hvilken unnskyldning brukte du?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #2 Skrevet 12. april 2021 Er ikke du utestengt? Anonymkode: 87bf3...6fc 3
Debyrazi Skrevet 12. april 2021 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er ikke du utestengt? Anonymkode: 87bf3...6fc Hvorfor skulle jeg bli det?
TheTrollHunter Skrevet 12. april 2021 #4 Skrevet 12. april 2021 Noen som kjeder seg ekstremt ser jeg. Hardt å være naver om dagen? 7
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #5 Skrevet 12. april 2021 3 hours ago, Debyrazi said: Til dere menn som ikke var med på fødselen. Har det blitt brukt imot dere? Hvilken unnskyldning brukte du? Jeg er kvinne men svarer likevel, min mann måtte være hjemme siden vi ikke hadde barnepasser tilgjengelig. skjønner ikke helt hvorfor det liksom er unaturlig at mannen ikke alltid er med på selve fødsel? koselig er det jo men en kvinne Kan helt fint føde uten far tilstede også, det har vi kvinner gjort hele veien så det er ingenting feil med det. Det er ikke alltid far har mulighet til og være med på fødsel og det er greit det. Anonymkode: 632c7...ad7
Gjest EmKay Skrevet 14. april 2021 #6 Skrevet 14. april 2021 Om han ikke kan være med av praktiske eller helsemessige årsaker er det noe jeg bare må akseptere, selv om jeg selvsagt ønsker at han skal være der. Om han ikke vil være med fordi han ikke har lyst, ville jeg blitt sint, såret og følt meg sviktet i noe som er det mest sårbare og skumle jeg noensinne skal gjennom. Vi er to om dette barnet, og jeg forventer at han er der for å støtte meg gjennom fødselen. Heldigvis trenger jeg ikke ta stilling til det, siden jeg har en mann som ser på det som en selvfølge å stille opp for meg, og som også ønsker å være tilstede når hans barn blir født. Jeg kan ikke se for meg at en mann som ikke vil stille opp for sin kjære i en slik situasjon, er spesielt til støtte i andre deler av livet heller, og han er da ikke en mann jeg hadde ønsket å stifte familie med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå