AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #1 Skrevet 12. april 2021 Jeg prøver bare å se hva som er normalen. Her er det slik: Ukedag: står opp med barnet, skifter, steller barnet. Så ordner jeg meg selv. Samboer ordner seg selv og drar på jobb. Jeg tar levering og henting i bhg, jobber 100% selv. Handler på vei hjem, lager mat mens jeg underholder barnet. Samboer ligger på sofaen om han kommer hjem til normal tid. Mange ganger finner han på andre ting rett etter jobb. I blant får jeg beskjed, andre ganger vet jeg ikke når han kommer hjem. Ofte spiser jeg middag alene med barnet. Så legger jeg barnet etter barne-tv. Så tar jeg en dusj og slapper av et par timer. Samboer kommer hjem rundt kl 22. Han klager på at han ikke vil ha det som er laget, klager på at jeg ikke har handlet alt han kunne tenke seg. Sur, slenger i kjøleskapet og finner noe enkel mat. Så ligger han på sofaen til han legger seg. Morgenen etter må jeg rydde opp etter han, for det gjør han aldri selv. I løpet av uken tar jeg meg å alt av husstell, alt med barna og liten tid til meg selv. Når helgen kommer lurer jeg på om han vil bruke tid med oss, men ofte har han andre planer. 4 dager i uka har vi sex, det er all nærhet. Så når helgen er der så finner jeg på ting alene med barnet og får unna husvask, osv. Samboer mener at dette er et normalt forhold. Hvordan har andre det? Anonymkode: 4973a...1c3 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #2 Skrevet 12. april 2021 Nå er samboer permittert pga covid, så våre dager går i samme røra. Jeg står opp med barnet, mater barnet, leker og så sover barnet første luren. Da spiser jeg frokost, gjør husarbeid og steller meg. Så er det ny mating, og så er det ut på tur, og når vi går ut døra 12/13 står samboer opp. Så kommer jeg hjem, mater ungen, lager middag, rydder av etter maten, mer husarbeid og så legger jeg meg samtidig som barnet kl 20, for å få nok timer mtp nattvåk. Samboer legger seg 01/02. Såeh. Ræva eksempel her. Anonymkode: 8b27b...adb 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 12. april 2021 Hva får du ut av å bo sammen med ham? Anonymkode: 26810...46d 51
NewInTown Skrevet 12. april 2021 #4 Skrevet 12. april 2021 Er et normalt forhold at kun den ene gir og den andre bare tar? I så fall har jeg fått feil inntrykk av hva som er betydningen av forhold. Ikke la deg lure, de fleste forhold er ikke sånn. Du fortjener bedre, og det tror jeg du vet etter å ha skrevet dette innlegget. Spørsmålet er om du er villig til å gjøre noe med det for å bedre forholdene. 30
Cuntzilla Skrevet 12. april 2021 #5 Skrevet 12. april 2021 At du gidder. Han høres ut som en pikk. 37
Snabeltann Skrevet 12. april 2021 #6 Skrevet 12. april 2021 Ikke normalt, hadde aldri giddet dette! Vil han ikke være sammen med dere? Er dere veldig unge? 12
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #7 Skrevet 12. april 2021 Mulig det er normalt, men er likefullt uholdbart. Her gjør vi alt sammen, den som ikke "underholder" barna (5 mnd og 2,5 år) gjør noe annet fornuftig (mat, vaske klær, rydde osv) Stort sett slipper jeg (mor) billigst unna husarbeid, han gjør det meste fordi "jeg styrer så med med barna" (hans ord, jeg er hjemme i permisjon). Vi trener begge hver vår time for dagen, og har noen timer sammen på sofaen hver kveld. Anonymkode: 3acf1...c9a 19
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #8 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nå er samboer permittert pga covid, så våre dager går i samme røra. Jeg står opp med barnet, mater barnet, leker og så sover barnet første luren. Da spiser jeg frokost, gjør husarbeid og steller meg. Så er det ny mating, og så er det ut på tur, og når vi går ut døra 12/13 står samboer opp. Så kommer jeg hjem, mater ungen, lager middag, rydder av etter maten, mer husarbeid og så legger jeg meg samtidig som barnet kl 20, for å få nok timer mtp nattvåk. Samboer legger seg 01/02. Såeh. Ræva eksempel her. Anonymkode: 8b27b...adb Jeg syns dette er så feil, det er som å leve med en tenåring. Anonymkode: 4973a...1c3 15
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #9 Skrevet 12. april 2021 Snabeltann skrev (9 minutter siden): Ikke normalt, hadde aldri giddet dette! Vil han ikke være sammen med dere? Er dere veldig unge? 29 Anonymkode: 4973a...1c3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #10 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mulig det er normalt, men er likefullt uholdbart. Her gjør vi alt sammen, den som ikke "underholder" barna (5 mnd og 2,5 år) gjør noe annet fornuftig (mat, vaske klær, rydde osv) Stort sett slipper jeg (mor) billigst unna husarbeid, han gjør det meste fordi "jeg styrer så med med barna" (hans ord, jeg er hjemme i permisjon). Vi trener begge hver vår time for dagen, og har noen timer sammen på sofaen hver kveld. Anonymkode: 3acf1...c9a Sånn vil jeg ha det og da mener han at jeg får finne meg en annen jeg kan forme. Anonymkode: 4973a...1c3 1
sirenas Skrevet 12. april 2021 #11 Skrevet 12. april 2021 Hvorfor i alle dager er du samme med ham? Det er jo helt uholdbart og langt i fra normalt! 24
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #12 Skrevet 12. april 2021 sirenas skrev (Akkurat nå): Hvorfor i alle dager er du samme med ham? Det er jo helt uholdbart og langt i fra normalt! Prøver å få han til å bidra så kaller han meg feminist. Anonymkode: 4973a...1c3
sirenas Skrevet 12. april 2021 #13 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prøver å få han til å bidra så kaller han meg feminist. Anonymkode: 4973a...1c3 Så HVORFOR er du fremdeles sammen med ham? Snakk om dødvekt!! 33
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #14 Skrevet 12. april 2021 Blir vanvittig sint når han legger all skyld på meg. Det er ryddig hjemme så er han sur for at alt er møkkete og jævelig, men det stemmer ikke en gang. Anonymkode: 4973a...1c3 1
sirenas Skrevet 12. april 2021 #15 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blir vanvittig sint når han legger all skyld på meg. Det er ryddig hjemme så er han sur for at alt er møkkete og jævelig, men det stemmer ikke en gang. Anonymkode: 4973a...1c3 Du er jo en dørmatte! 17
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #16 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sånn vil jeg ha det og da mener han at jeg får finne meg en annen jeg kan forme. Anonymkode: 4973a...1c3 Jeg har ikke formet min, han kom ferdig formet 😅 Han vil jo at jeg skal være glad og fornøyd, og det er jeg 😅 Happy wife, happy life 🙈 Anonymkode: 3acf1...c9a 8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #17 Skrevet 12. april 2021 sirenas skrev (1 minutt siden): Du er jo en dørmatte! Jeg prøver å gå vekk fra det så har alt gått rett vest her. Jeg tåler ikke den jeg møter hjemme ved at jeg prøver å sette meg i respekt. Jeg blir totalt forvirret av det. Anonymkode: 4973a...1c3 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #18 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Nå er samboer permittert pga covid, så våre dager går i samme røra. Jeg står opp med barnet, mater barnet, leker og så sover barnet første luren. Da spiser jeg frokost, gjør husarbeid og steller meg. Så er det ny mating, og så er det ut på tur, og når vi går ut døra 12/13 står samboer opp. Så kommer jeg hjem, mater ungen, lager middag, rydder av etter maten, mer husarbeid og så legger jeg meg samtidig som barnet kl 20, for å få nok timer mtp nattvåk. Samboer legger seg 01/02. Såeh. Ræva eksempel her. Anonymkode: 8b27b...adb Har vi samme mann? Vi har 3 barn og jeg gjør ALT!! Anonymkode: 21909...8e6 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #19 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Prøver å få han til å bidra så kaller han meg feminist. Anonymkode: 4973a...1c3 Betyr det at han forsørger dere med masse penger, som en gammeldags mann skal? Anonymkode: db72b...256 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #20 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har vi samme mann? Vi har 3 barn og jeg gjør ALT!! Anonymkode: 21909...8e6 Da er jeg glad jeg stoppet på et barn.. Han vil gjerne ha hund, men har sagt at jeg ikke vil ha før han bidrar omtrent like mye hjemme. Anonymkode: 4973a...1c3 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå