Amalie95 Skrevet 12. april 2021 #1 Del Skrevet 12. april 2021 hvordan var sykdomsforløpet , hvor gammel er du og ble du innlagt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
markon Skrevet 12. april 2021 #2 Del Skrevet 12. april 2021 (endret) Jeg er 41. Var ekstremt trøtt og sliten. Veldig hes og tett i pusten. Mistet smak og luktesans, og veldig vondt i hodet. Og i korsryggen. Forferdelig vondt i korsryggen! Har fortsatt ekstremt vondt i hodet, og mangler smak og lukt. En måned siden jeg fikk det påvist. Ble aldri innlagt. Datteren min på 5 år fikk ingen symptomer. Endret 12. april 2021 av markon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 12. april 2021 #3 Del Skrevet 12. april 2021 Jeg er 28 Startet med hodepine. Gikk over til tørrhoste, tungpust, veldig trøtt, kvalme, diaré, redusert lukt Smittet min samboer som fikk noe ala det samme, men ingen symptomer fra mage-tarm Ikke innlagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bærblå Skrevet 12. april 2021 #4 Del Skrevet 12. april 2021 30 år Ingen alvorlige symptomer. Hadde lett hodepine å mild forskjølelse. Varte kanskje i 3-4 dager. Er 1 år siden nå. Hadde ingen symptomer i ettertid i form av senskader og lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie95 Skrevet 12. april 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 12. april 2021 Hadde dere feber? takk for at dere deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 12. april 2021 #6 Del Skrevet 12. april 2021 Amalie95 skrev (4 minutter siden): Hadde dere feber? takk for at dere deler Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekr Skrevet 12. april 2021 #7 Del Skrevet 12. april 2021 Kvinne 43 år. Feber, tørrhoste, tungpustet, vondt i korsryggen, luktesans borte, sliten og trøtt. Ekstem hodepine etter en ukes tid. Sliter med depresjon fra før og når jeg hadde corona og et par mnd etterpå var psyken helt kjørt. Ikke innlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 13. april 2021 #8 Del Skrevet 13. april 2021 Amalie95 skrev (På 12.4.2021 den 20.45): hvordan var sykdomsforløpet , hvor gammel er du og ble du innlagt? Milde symptomer, var usikker på om jeg var syk men valgte å ta en test da jeg hadde litt feber og mistet luktesansen, hadde tett nese. Varte ca tre dager, følte meg ikke noe særlig dårlig egentlig men litt slapp og sliten, og periodevis akutt trøtt. Det føltes egentlig som en helt vanlig forkjølelse/mild influensa. Jeg er 37 år, ble ikke innlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giggi Skrevet 13. april 2021 #9 Del Skrevet 13. april 2021 Kvinne 51, mage/tarm problemer, utrolig vondt i lungene, feber, utmattelse, verket i hele kroppen. Tok 13 uker før jeg var frisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
noragrets Skrevet 13. april 2021 #10 Del Skrevet 13. april 2021 26 år, ingen innleggelse Hadde feber av og på, hodepine av og på, noe hoste, var generelt sliten, men følte meg til tider helt frisk. Var friskmeldt og ute av isolasjon på 10 dager (tror 10 dager var minimum). Det verste var at skiveprolapsen jeg hadde slitt med tidligere på året plutselig kom tilbake for fullt og gjorde at jeg nesten ikke kunne gå de første dagene av sykdomsforløpet. Det forsvant helt igjen når jeg ble frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg