AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #1 Skrevet 12. april 2021 Jeg har to barn på 5 og 8 som begge sliter med søvnen. Ingen av dem klarer/vil sove på kveldene. De girer opp og girer opp. Ofte sovner de ikke før 22. Legger jeg de på hvert sitt rom, så krever begge at jeg skal være hos dem til de sovner. Legger jeg de på samme rom, så girer de hverandre så opp at det høres ut som de river ned huset. Legger jeg en først, så hopper og danser den andre rundt rett uten for døra så den som er lagt ikke får sove. begge har fått oppkast og magevondt av melatonin, så det utgår. jeg er så sliten at jeg sovner når de endelig sovner. Jeg er jevnt over totalt utslitt av det her. Griner nesten bare av tanken på leggetid. Hvis jeg prøver å bare «la de seile sin egen sjø» og si nei til å være hos de, så blir de kjempesinte. Raser og skriker og kaster ting rundt. (Adhd på begge to). Noen råd på veien før jeg går helt under? pappaen har dem kun hver tredje helg, og han legger dem ikke før de sovner selv. Anonymkode: d03b0...eef
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #2 Skrevet 12. april 2021 Jeg tror du bør snakke med legen på BUP om søvnmedisin. En 5-åring må sovne før 5... Anonymkode: d5463...47f
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #3 Skrevet 12. april 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg tror du bør snakke med legen på BUP om søvnmedisin. En 5-åring må sovne før 5... Anonymkode: d5463...47f Sovne før 22 mente jeg Anonymkode: d5463...47f
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #4 Skrevet 12. april 2021 Jeg tror du bør snakke med noen om søvnhjelp, redusert/null iPad-tid før legging og gode leggerutiner. Anonymkode: b5091...3b5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #5 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg tror du bør snakke med noen om søvnhjelp, redusert/null iPad-tid før legging og gode leggerutiner. Anonymkode: b5091...3b5 Gode rutiner har vi. De er med helt til de faktisk skal i seng. Tannpuss og alt sånt går helt fint. Ipad har de kun tilgang til før middag. Ikke fra middag til leggetid. Anonymkode: d03b0...eef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå