Gå til innhold

Dere som er her på KG, har dere et kjedelig liv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp fått vite om denne siden, og måtte selvfølgelig utforske og se for å skjønne hva hypen var. 

etter å ha lest litt her inne, delt noen innlegg selv, så treffer det meg som at de aller fleste her inne har et utrolig kjedelig liv, med mye fritid, eller aggresjon de vil utløse i form av kommentarer. Gjerne av godt voksne mennesker. Kan dette stemme? Jeg er overhode ikke her for å «ta» eller angripe noen. Dere kan kommentere anonymt om dere føler dere truffet. For det hadde vært utrolig gøy å se hva alle svarer, og helst ærlig. 

Anonymkode: 183c7...79b

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et gørrkjedelig liv, mye fritid OG aggresjon jeg trenger å få utløp for. Godt voksen er jeg også.

Har du det gøy nå?

Anonymkode: 480c0...9e3

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

JA! JA! JA! Jeg har et ekstremt kjedelig liv nå under nedstengingen.

Det blir mange timer å slå ihjel hvor jeg vanligvis ville vært sosial. Hadde aldri hengt så mye her vanligvis, mest sannsynlig ikke i det hele tatt. Enig i at det er mange nedrige mennesker her. Jeg gleder meg til samfunnet åpner opp. 

Anonymkode: 0355e...a79

• Liker 9
Skrevet

Nei, men KG er et fristed. Jeg både jobber og studerer fulltid, i tillegg til at jeg har mange interesser. KG er et tidsfordriv som alt annet. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har et gørrkjedelig liv, mye fritid OG aggresjon jeg trenger å få utløp for. Godt voksen er jeg også.

Har du det gøy nå?

Anonymkode: 480c0...9e3

Hahah, nei, men jeg ler litt da. For det er morsomt når jeg påpeker dette til de bitre menneskene i kommentarfeltet, men så nekter de så hardt for det.

liksom, ingen vet hvem du er. Det er ingen skam i å si det som det er. Du er en blank side med noen ord på. 

• Liker 2
Gjest TheCatLady
Skrevet

Akkurat nå har jeg det ja, men jeg er ikke ute etter å ta noen. Det er ikke så rart at mange har kjedelige liv nå når det er korona. Så for noen blir det kanskje ekstra mye kg-tid nå. 

AnonymBruker
Skrevet

Kun tidsfordriv og underholdning når alle nettavisene  er lest. Kan gå dagevis uten at jeg klikker meg inn her. Har mer enn full jobb, kjæreste og plenty med fritidsaktiviteter.

Anonymkode: 834a8...1ed

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nå, ja. Koronaledig, enslig, syk og med grisestrenge restriksjoner er det ikke altfor mye å finne på utenfor huset. Blir mye Netflix, spill og ørkesløs surfing. Men, det ordner seg i løpet av den nærmeste måneden tenker jeg. Formen blir sikkert bedre relativt snart, og skal overta et hus om en drøy måned, som må møbleres og pusses opp. Blir litt frilansarbeid utover sommeren, og sannsynligvis studier til høsten.

Anonymkode: 9385e...53e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjedsomt, stille, daut og uinnspirerendes liv.. *klør seg i øret... 😒

Anonymkode: c73b2...996

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg har litt ekstra tid og med corona så blir det lite sosialt om dagen. 

Anonymkode: 0e669...762

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, veldig kjedelig og. Innestengt og isolert, pga. sykdom. Bitter, forbanna, oppfører meg som om jeg ikke har selvinnsikt. Sur på idioti, mens jeg selv er en idiot.

Anonymkode: 9ab6a...d7d

• Liker 3
Skrevet

Ja, kjeder meg så jeg går på veggen nå i Koronatiden! Det er mye smitte rundt her så all sosial kontakt er borte, ser stort sett kjenninger nå og da på butikken (hvis jeg kjenner de igjen under maska da) På toppen av det hele-hjemmekontor.

Skrevet

Ja, er ganske kjedelig for tiden mens livet er satt litt på vent😅🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Nei hverdagen er stappfull men jeg synes det er kjekt å lese om alt folk skriver om og lurer på og kjekt å prøve å hjelpe med noen råd hvis jeg har noe anelse om ting

Anonymkode: e5ea7...382

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjeder meg ikke , men er tidvis ufattelig rastløs og uten mål og mening, så når jeg ikke har roen til å sy, lese bok,  se film eller jogge, henger jeg ofte på kg 

Anonymkode: a27d1...568

• Liker 1
Skrevet

ja dritkjedelig pga tiltak. Så kg er underholdning når ingenting annet skjer... selskap og. Humor og... alt i ett på kg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har nettopp fått vite om denne siden, og måtte selvfølgelig utforske og se for å skjønne hva hypen var. 

etter å ha lest litt her inne, delt noen innlegg selv, så treffer det meg som at de aller fleste her inne har et utrolig kjedelig liv, med mye fritid, eller aggresjon de vil utløse i form av kommentarer. Gjerne av godt voksne mennesker. Kan dette stemme? Jeg er overhode ikke her for å «ta» eller angripe noen. Dere kan kommentere anonymt om dere føler dere truffet. For det hadde vært utrolig gøy å se hva alle svarer, og helst ærlig. 

Det er corona uti verden. Så hva forventer du deg?🤦‍♀️

Før corona så hadde jeg et meget innholdsrikt og sosialt liv.

Anonymkode: 4c1bd...e5b

AnonymBruker
Skrevet

Noen ville vel syns livet mitt er kjedelig. Jeg må hvile mye og da dilter jeg inn her for å få tida til å gå. Men på den annen side:KG kjeder meg ekstremt til tider. Noen dager er her en yrene sosialantropologi-fest, for så å være såååå inn i hampen sutrete kjipt og inntetsigende. ( ja fortell meg igjen: hvor stor er pikken din og hvor ofte skifter du laken ?)

Jeg må nok finne noe mere jeg kan fordrive litt tid med når hviler. men så enkelt å ta en tur inn her. Men hadde hatt godt av noe annet. Bare så deilig kravløst. Som godteri. En vet en burde spise litt brokoloi men... 

Om noen har noe tips til mer vettuge sider, ja utenom aviser: nevn dem gjerne for meg ;) 

Anonymkode: 56118...9f5

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...