Gå til innhold

Å gjøre planlagt sex mer spennende

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er i EL uka nå og kjenner økt behov for sex. Jeg er såpass heldig at jeg blir kåtere den uka, men min kjære mann kan fort være sliten av jobb og ha noe mindre lyst. Har dere noen forslag til å sprite opp planleggingen litt? 

Vi pleier å ha sex én gang i uka, men forsøker denne uka å få det til 2-3 ganger 

Anonymkode: 7b9af...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg dro hjem i pausa mi på jobb for å ha sex, personlig syntes jeg det var skikkelig pirrende... samboer og.

Anonymkode: e9184...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg dro hjem i pausa mi på jobb for å ha sex, personlig syntes jeg det var skikkelig pirrende... samboer og.

Anonymkode: e9184...2b5

Det er ikke så lett for oss  :ler:

Anonymkode: 7b9af...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ta på deg noe du foler deg sexy i og ha et langt forspill først!

Anonymkode: c9c34...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke si at du har EL, da blir det mer spent. Ha sex jevnt hele tiden, å gjerne spontant når han minst venter det! 

Anonymkode: c7454...6c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi hadde en prat sammen, og det hjalp masse) For oss var det bedre å ha sex jevnt hele tiden, ca 2-3 ganger per uke. Men jeg vet at noen foretrekker å ha sex sjeldnere, men "time" den riktig. 

Må si at hjemmekontor hjalp også :) Av og til hadde vi sex om morningen, det er noe vi liker. Deilig å ha hele leiligheten for oss selv, og ikke bry seg om ungen vår våkner for å gå på do...

Anonymkode: 16958...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 123 eller noe

Sexy undertøy, romantiske lys (levende, neon eller phillips hue ;D, hva enn du har å bruke) en breezer jordbær på deling, og noe retro hot musikk på anlegget gjør susen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...