AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #1 Skrevet 12. april 2021 Jeg kom over et par artikler på nett der tre forskjellige par hadde satt seg et mål om å ha sex hver dag i en gitt periode for å få sexlysten tilbake i forholdet. Er det noen som har forsøkt dette og har erfaringer rundt det?? Anonymkode: a1960...724
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #2 Skrevet 12. april 2021 Nei, for de fleste virker nok dette bare mot sin hensikt. Tvangssex kan få redusert sexlyst til å forsvinne helt. En helt syk ide egentlig. Anonymkode: 28af6...a1d 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #3 Skrevet 12. april 2021 Vi hadde det en måned. Var en bra måned. Så gikk alt tilbake til normalt etterpå. Anonymkode: a2e8f...961 1
Fioljenta Skrevet 12. april 2021 #4 Skrevet 12. april 2021 Vi prøvde en periode bare for å se effekten. Det førte til mer kos mens det stod på, men etterpå tok vi en lengre pause... 3
Gjest ABM Skrevet 12. april 2021 #5 Skrevet 12. april 2021 Nei funker mot sin hensikt, prøvde for ett par år siden og lite sex ble til 0 sex etter forsøket
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #6 Skrevet 12. april 2021 Det funker for meg. If you don't use it, you'll lose it. Anonymkode: ea2b4...66d 5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #7 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kom over et par artikler på nett der tre forskjellige par hadde satt seg et mål om å ha sex hver dag i en gitt periode for å få sexlysten tilbake i forholdet. Er det noen som har forsøkt dette og har erfaringer rundt det?? Anonymkode: a1960...724 Jepp til oftere vi har elskov til oftere får vi lyst på elskov. Vi er rundt 40, småbarnsforeldre og 11års forhold. Anonymkode: 102a4...db0
Milky Skrevet 12. april 2021 #8 Skrevet 12. april 2021 Hos oss fungerer det utmerket. Har hatt sex så og si hver dag i flere år 2
Bamseklemmer Skrevet 13. april 2021 #9 Skrevet 13. april 2021 Jeg tror par som sliter med sexlyst mangler en del passion, adrealin blodsirkulajon, og kan ha ubalanse i testosteron og østrogennivået. Der er iallfall homoner som bestemmer sexlyst. Alle vet jo at P-piller dreper sexlysten, det er fordi den inneholder noe som setter den naturlige testosteron produksjonen ned. Jeg er ganske hardnakket på det, for jeg har prøvd mange tips opp gjennom årene... Manglende sexlyst betyr ikke nødvendigvis at man ikke elsker et menneske, så man må heller se på hva som skaper lyst. Kosthold og energi er viktig, likeså spenning og føle seg sexy for partneren, romantikk, flørt og små positive overraskelser hjelper også. Den gnisten vi alle snakker om kommer av at negativitet er fjernet, sånn turnoff ting dreper jo bare sexlysten. Pøs på med mest mulig positivitet som får oss til å slappe av gjør oss glad. Da blir lykkesenteret i hjernen matet som gjør at sexlysten stiger og hjelper oss i sexen. Under sexen kan man jo også forvirre hjernen med impulser av stimuli av erogene soner, jo mere erogene soner du mater, jo sterkere blir lynet som hjernen sender ut gjennom ryggsøylen til en orgasme. For dem som har opplevd lykkerus, synes ikke dere at orgasmen blir sterkere? Noen bruker dop for å ta snarveien til lykkerus, men det er strengt tatt unødvendig. Friske elskende par trenger bare hverandre, litt forståelse, litt gøy for å ha et fantastisk deilig sexliv i lykkerus.
DaddyDom Skrevet 13. april 2021 #10 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg kom over et par artikler på nett der tre forskjellige par hadde satt seg et mål om å ha sex hver dag i en gitt periode for å få sexlysten tilbake i forholdet. Er det noen som har forsøkt dette og har erfaringer rundt det?? Anonymkode: a1960...724 Jeg har opplevd å ikke ha lyst på sex, men igjennom å "spille" med under oppvarming så har jeg kommet i humør. Positiv innstilling og oppvarming tror jeg kan hjelpe Så ja dette kan funke hvis man bruker tid og begge er innstilt på det
MuffinStud Skrevet 13. april 2021 #11 Skrevet 13. april 2021 Klarer dere å lage stemning for dere selv? Kjenner dere at dere på vei til å (gjen)oppdage gleden ved intimt samvær? Er det givende underveis? Hvis dette blir et pliktløp med dårlig sex, så virker det mot sin hensikt. Hvis dere har det fint sammen, men at dere har daglige rutiner som gjør at dere som oftest ikke får gjort slikt, så kan dette være en helt grei måte å legge seg til nye vaner hvor dere vier den andre mer tid. Klarer dere å legge noe tilside så dere har mer å bruke på partneren, eller gikk dere til en mer stressende hverdag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå