Gå til innhold

Norske menn.

Anbefalte innlegg

Skrevet
En så direkte oppfordring kan jeg ikke la ga upåaktet hen.

Grunnen til mitt fravar i slike tråder (og tråder om norske vs asisatiske kvinner osv) er egentlig ganske enkel. Jeg synes den type debatt er direkte stupid, og utrolig generaliserende. At man drar det videre og utleder en ny generalisering om "norske menn" på grunnlag av en generalisering om kvinner, vel trenger jeg egentlig å si noe mer ?

Jeg tror du skal lete lenge før du finner noen negative karaktrestikker om kvinner på grunnlag av rase/region/religion osv. fra meg. Faktisk tror jeg du skal lete lenge før du i det hele tatt finner negative karaktrestikker om kvinner fra denne kanten  :ler:

:tommelsmil: Kjempebra innlegg Lestat!! :tommelsmil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:tommelsmil: Kjempebra innlegg Lestat!! :tommelsmil:

norske menn er de beste i verden, ferdig med det! :frustrert:

Skrevet
Leser i en tråd her om mange norske menns kritikk av norske kvinner ifht. utenlandske, mest asiatiske.

Jeg synes at det som kom frem ikke ytet mine norske medsøstre rettferdighet der de ble slaktet i storparten av innleggene  :sur:

Poenget mitt er: norske menn burde skjerpe seg, de også! dere syter og klager, men er ikke klar over hvordan DERE blir oppfattet av andre enn norske jenter, deriblant asiatiske.

Min erfaring, og mine vennines erfaringer, er at alt for mange norske menn er uhygeniske, kjipe, gjerrige, enfoldige, kjedelige og brautende (og er de ikke det, så er de innesluttet  :roll: ). Det virker som mangelen for empati for kvinners behov og følelser er utbredt. Dere har enkle følelsesliv. Egoismen er fremtredende, også umodenhet. Dere er tøffe i arbeidlivet, men stikker fort av med halen mellom beina straks dere møter vanskeligheter i privatlivet.

Og sexen? OK, noen av dere er velutstyrt(men vel så mange er "underutstyrt"!), men jeg tror dere overdriver betydningen av det siden det fort kan bli for mye av det gode også! Husk at sex er mer enn å bare banke lemmet sitt ut og inn ;) !

Romantikk og lidenskap er noe dere burde ha mere av!

Takker for oppmerksomheten  :)

Skrevet
Min erfaring, og mine vennines erfaringer, er at alt for mange norske menn er uhygeniske, kjipe, gjerrige, enfoldige, kjedelige og brautende (og er de ikke det, så er de innesluttet  :roll: ). Det virker som mangelen for empati for kvinners behov og følelser er utbredt. Dere har enkle følelsesliv. Egoismen er fremtredende, også umodenhet. Dere er tøffe i arbeidlivet, men stikker fort av med halen mellom beina straks dere møter vanskeligheter i privatlivet.

Er det ikke slik at de mennene som importerer asiatske piker er de som ingen norske piker vil ha, fordi de er slik du beskriver....

Skrevet
En så direkte oppfordring kan jeg ikke la ga upåaktet hen.

Grunnen til mitt fravar i slike tråder (og tråder om norske vs asisatiske kvinner osv) er egentlig ganske enkel. Jeg synes den type debatt er direkte stupid, og utrolig generaliserende. At man drar det videre og utleder en ny generalisering om "norske menn" på grunnlag av en generalisering om kvinner, vel trenger jeg egentlig å si noe mer ?

Jeg tror du skal lete lenge før du finner noen negative karaktrestikker om kvinner på grunnlag av rase/region/religion osv. fra meg. Faktisk tror jeg du skal lete lenge før du i det hele tatt finner negative karaktrestikker om kvinner fra denne kanten  :ler:

Hehe.. er enig med deg her.

Selv er jeg en sur, hormonell, klagende, "jeg-vil-bli-forstått-uten-å-si-hva-det-egentlig-gjelder"-person. Jeg liker å gå rundt grøten, jeg krever at menn forstår meg uansett. Jeg klager over PMS selv når jeg ikke har det for å få litt medlidenhet. Jeg vil ha en stooor diamant når jeg gifter meg, liker ikke å bake - men krever at mannen i mitt liv skal det. Jeg vil helst bare ligge på sofaen, spise potetgull og bli feit - og likevel kreve at mannen min skal få ereksjon av å se på meg.

Jeg er med andre ord et grusomt stykke kvinnfolk - men litt søt av og til likevel. :sjarmor:

Gjest Norsk jente - 34
Skrevet (endret)
Leser i en tråd her om mange norske menns kritikk av norske kvinner ifht. utenlandske, mest asiatiske.

Jeg synes at det som kom frem ikke ytet mine norske medsøstre rettferdighet der de ble slaktet i storparten av innleggene   :sur:

Poenget mitt er: norske menn burde skjerpe seg, de også! dere syter og klager, men er ikke klar over hvordan DERE blir oppfattet av andre enn norske jenter, deriblant asiatiske.

Og sexen? OK, noen av dere er velutstyrt(men vel så mange er "underutstyrt"!), men jeg tror dere overdriver betydningen av det siden det fort kan bli for mye av det gode også! Husk at sex er mer enn å bare banke lemmet sitt ut og inn ;) !

Romantikk og lidenskap er noe dere burde ha mere av!

Takker for oppmerksomheten  :)

Kunne ikke ha vært mer enig ;)

Norske menn kan ha en tendens til å være brautende, eplekjekke, overfladiske, eller de kan være helt tause og får ikke fram et ord og er mega-uerfarne (bygde-Norges ungkarer :roll: )

Ganske irriterende det der....forventer mye når det gjelder sex gjør de også, men de klarer ikke å tilfredstille kvinner (bare seg selv).

Det er nok flere gode grunner til at stadig flere av de mest ressursterke norske kvinnene velger bevisst å bo alene.

Endret av Misty
Skrevet
og er de ikke det, så er de innesluttet  :roll:

Nordmenn er jo et innesluttet folkeslag. Overfladisk snikk snakk er ikke noe for oss. Hvis vi sier til deg at du bare skal ringe hvis det er noe (eller noe sånt), så mener vi det faktisk.

Skrevet
Jepp, og man skal heller ikke se bort i fra at en androgyn finne trives i bastu for den saks skyld.

Det androgyne er jo en fantasifull feministisk perversjon.

Skrevet
Er det ikke slik at de mennene som importerer asiatske piker er de som ingen norske piker vil ha, fordi de er slik du beskriver....

Kan ikke svare deg sikkert, for jeg er selv ingen import (heldigvis for meg!)og har ikke kjennskap til importører heller.

Men det er nok nærliggende å tro at de aller fleste som importerer er "low-lifes". Unntaker finnes vel også, men de er det nok veldig få av... :forvirret:

• 2 uker senere...
Skrevet
Kan det tenkes at det er en grunn til at de "blir slaktet" akkurat som du sikkert føler at du har grunn til å skrive det du skriver om menn? Personlig tror jeg ikke norske menn er så veldig annerledes fra svenske, finske, danske, tyske osv menn.. Men du har kanskje muligheten til å flytte utenlands hvis ting ikke er bra nok her? Du kan f.eks. dra til Italia der menn bor hjemme hos mamma til de gifter seg og gjerne klyper ukjente damer i rompa.. Men så lenge de er flinkere til å spandere drinker er det kanskje det samme?

Hihi... Og der kom myten om italienske menn. Min eks italiener var absolutt ikke slik. Ikke hans venner heller og jeg oppdaget ikke slikt i det hele tatt på plassen der han bor. Det eneste som stemmer var at han var god til å spandere drinker og passe på at damen hadde det bra på alle måter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...