Gå til innhold

Norske menn.

Anbefalte innlegg

Gjest Asiatisk jente
Skrevet

Leser i en tråd her om mange norske menns kritikk av norske kvinner ifht. utenlandske, mest asiatiske.

Jeg synes at det som kom frem ikke ytet mine norske medsøstre rettferdighet der de ble slaktet i storparten av innleggene :sur:

Poenget mitt er: norske menn burde skjerpe seg, de også! dere syter og klager, men er ikke klar over hvordan DERE blir oppfattet av andre enn norske jenter, deriblant asiatiske.

Min erfaring, og mine vennines erfaringer, er at alt for mange norske menn er uhygeniske, kjipe, gjerrige, enfoldige, kjedelige og brautende (og er de ikke det, så er de innesluttet :roll: ). Det virker som mangelen for empati for kvinners behov og følelser er utbredt. Dere har enkle følelsesliv. Egoismen er fremtredende, også umodenhet. Dere er tøffe i arbeidlivet, men stikker fort av med halen mellom beina straks dere møter vanskeligheter i privatlivet.

Og sexen? OK, noen av dere er velutstyrt(men vel så mange er "underutstyrt"!), men jeg tror dere overdriver betydningen av det siden det fort kan bli for mye av det gode også! Husk at sex er mer enn å bare banke lemmet sitt ut og inn ;) !

Romantikk og lidenskap er noe dere burde ha mere av!

Takker for oppmerksomheten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norske menn og norske kvinner er like ille, er det det du vil frem til?

Skrevet

:forvirret:

Har jo sagt at jeg ikke helt er enig med deres kritikk av norske jenter. Det får bli DERES oppfatning, men den sammenfaller IKKE med min. ;)

Håper dette var oppklarende.

Men denne tråden var IKKE ment til å diskutere norske kvinner (i den andre tråden er det mer enn nok av den slags!).

Skrevet
Takker for oppmerksomheten  :)

Hmm...å ja! Ok, jo værsego.

Hva var det jeg skulle lage til middag i dag igjen?

Skrevet

Du virker hårsår der du sitter på din pidestall ;)

God middag!

Gjest LoisLane
Skrevet

Tør dere ikke gå inn i diskusjonen, gutter?

Skrevet

Kan det tenkes at det er en grunn til at de "blir slaktet" akkurat som du sikkert føler at du har grunn til å skrive det du skriver om menn? Personlig tror jeg ikke norske menn er så veldig annerledes fra svenske, finske, danske, tyske osv menn.. Men du har kanskje muligheten til å flytte utenlands hvis ting ikke er bra nok her? Du kan f.eks. dra til Italia der menn bor hjemme hos mamma til de gifter seg og gjerne klyper ukjente damer i rompa.. Men så lenge de er flinkere til å spandere drinker er det kanskje det samme?

Skrevet

Det er greit om de holder en viss standard.

Skrevet
Du virker hårsår der du sitter på din pidestall  ;)

Ok.

Skrevet

En så direkte oppfordring kan jeg ikke la ga upåaktet hen.

Grunnen til mitt fravar i slike tråder (og tråder om norske vs asisatiske kvinner osv) er egentlig ganske enkel. Jeg synes den type debatt er direkte stupid, og utrolig generaliserende. At man drar det videre og utleder en ny generalisering om "norske menn" på grunnlag av en generalisering om kvinner, vel trenger jeg egentlig å si noe mer ?

Jeg tror du skal lete lenge før du finner noen negative karaktrestikker om kvinner på grunnlag av rase/region/religion osv. fra meg. Faktisk tror jeg du skal lete lenge før du i det hele tatt finner negative karaktrestikker om kvinner fra denne kanten :ler:

Gjest Gjest_Mie_*
Skrevet

Dersom man sammenfatter de to trådene finner man ut at norske menn drømmer om asiatiske kvinner, mens asiatiske kvinner synes norske menn er kjipe. Summen blir at norske menn og norske kvinner står til hverandre :D

Skrevet
Hmm...å ja! Ok, jo værsego.

Hva var det jeg skulle lage til middag i dag igjen?

Tror ikke jeg helt skjønner din motivasjon for å delta i denne tråden, eller er det slik du pleier å bidra med hver gang noen tar opp noe?

Du skal være glad om noen kvinner, norske eller asiatiske, finner deg sjarmerende ;)

Det virker for meg som om norske menn har svært høye tanker om seg selv, og kaster seg i skyttergraven straks DE blir gjenstand for negativ fokusering. Men å fritt frem kritisere og slakte norske kvinner, DET er noe de vil gjerne være med på. :roll:

Egoistisk, enfoldig og umodent? JA! Men det finnes selvsagt alltid unntaker :)

Skrevet
Kan det tenkes at det er en grunn til at de "blir slaktet" akkurat som du sikkert føler at du har grunn til å skrive det du skriver om menn? Personlig tror jeg ikke norske menn er så veldig annerledes fra svenske, finske, danske, tyske osv menn.. Men du har kanskje muligheten til å flytte utenlands hvis ting ikke er bra nok her? Du kan f.eks. dra til Italia der menn bor hjemme hos mamma til de gifter seg og gjerne klyper ukjente damer i rompa.. Men så lenge de er flinkere til å spandere drinker er det kanskje det samme?

Det finnes alltid unntak, og det er de ytterst få man får lete etter. Alternativt velger seg noe annet enn den typiske norske mannen ;) .

Italienske menn er nok heller ikke drømmetypen, men de er iallefall ikke like befengt med alle de overnevnte trekkene for norske menn!

Skrevet
Tror ikke jeg helt skjønner din motivasjon for å delta i denne tråden, eller er det slik du pleier å bidra med hver gang noen tar opp noe?

Du skal være glad om noen kvinner, norske eller asiatiske, finner deg sjarmerende ;)

Det virker for meg som om norske menn har svært høye tanker om seg selv, og kaster seg i skyttergraven straks DE blir gjenstand for negativ fokusering. Men å fritt frem kritisere og slakte norske kvinner, DET er noe de vil gjerne være med på.  :roll:

Egoistisk, enfoldig og umodent? JA! Men det finnes selvsagt alltid unntaker  :)

hehe, lurer på hvem som har gått i skyttergraven. Hvordan norske menn er generelt. bryr meg ikke. Jeg er den jeg er uansett hvordan alle andre er.

Skrevet
Dersom man sammenfatter de to trådene finner man ut at norske menn drømmer om asiatiske kvinner, mens asiatiske kvinner synes norske menn er kjipe. Summen blir at norske menn og norske kvinner står til hverandre :D

:ler:

Jepp, og man skal heller ikke se bort i fra at en androgyn finne trives i bastu for den saks skyld....

Sånn bare for å fortsette med ville utledninger ;)

Skrevet

forstemmende stille fra kvinnene her på forum :forvirret:

de er vel enige i kritikken mot dem og er selv såre fornøyd med det de får tak i av norske mannebein...

man får det man fortjener :ler:

Skrevet
hehe, lurer på hvem som har gått i skyttergraven. Hvordan norske menn er generelt. bryr meg ikke. Jeg er den jeg er uansett hvordan alle andre er.

oj, et skikkelig mannfolk! :overrasket:

u show 'em, son! :klappe:

Gjest gotthard
Skrevet

trur vel egentlig alle har lit og slite med, mulig mange norske menn er som du beskriver og mulig asiatiske damer er slik mange trur.

Gjest TomKrus
Skrevet (endret)

Hva er det å diskutere?

Jeg omgås faktisk ikke mennesker som ser på god personlig hygiene som en stor bragd å gjennomføre.

Er hygiene en stor sak i livet er livet man lever særs fattig.

Endret av TomKrus
Gjest Dum Perignon
Skrevet

I den grad man lærer noe av å snuble rundt på KG, er én av lærdommene at norske kvinner er akkurat like forskjellige som jeg trodde.

I den grad andre har behov for å lære noe om norske menn, vil jeg tro at nettopp denne forskjelligheten er punkt 1 på listen over nødvendige oppdagelser.

Jeg vil tro at de fleste hankjønn kjenner seg igjen i trådstarters beskrivelse - på noen punkter og på dårlige dager. På samme måte vil jeg tro at de fleste hankjønn mener at vi også har litt andre ting å bidra med innimellom. Jeg tillater meg å tro at de fleste hunkjønn - både norske og asiatiske - mener det samme.

Uansett har vi godt av å bli utfordret på vårt eget selvbilde; gudene skal vite at det er lett både for menn og kvinner av begge kjønn og alle nasjonaliteter å onanere til sitt eget både personlige og nasjonale selvbilde her i vårt rike, mette og selvtilfredse FrP-land.

Å tro at "norske menn er uhygieniske" eller at "koreanske kvinner smaker kimchi" er vel likevel å dra den (generaliseringen, altså, ikke den) litt langt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...