AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #1 Del Skrevet 12. april 2021 Skal på jobbintervju for første gang på maaange år 😅 Men hva skal man ha på seg? Har det noe å si? Ta det man føler seg vel i? Anonymkode: fe439...a49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #2 Del Skrevet 12. april 2021 Det er forskjell på om det er intervju for å kjøre trailer eller jobbe som advokat😉 Si noe om bransje og snoke litt på kleskoder? Anonymkode: b4d95...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #3 Del Skrevet 12. april 2021 Sekretær stilling ☺️ Anonymkode: fe439...a49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #4 Del Skrevet 12. april 2021 Klassisk pent. Pen bukse eller skjørt. En bluse og blazer evt en kardigan eller lignende om blazer føles for stivt. På beina hadde jeg tatt noen litt finere støvletter med litt hel, evt mer vårlige sko om det ikke er vinter der du bor fremdeles. Lykke til på intervju. Anonymkode: fd35b...998 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #5 Del Skrevet 12. april 2021 Bransjekodeks og kjønn? I it-bransjen er det greit å komme i ankelstøvletter, mørke olabukser, og nøytral pen skjorte feks. Hos Norges bank gikk jeg opp ett hakk, hvit skjorte og dressbukse, med pumps til. Jeg pleide å bruke en mørkeblå 50-talls inspirert kjole til knærne, med ullcardigan til (mange kalde møterom, ikke frys på intervju, da blir du anspent!), kort cognac farget skinnjakke og matchende skinnstøvletter da jeg var på sonderingsrunden min for snaue to år siden. Da fikk jeg så mange hodejeger-telefoner at jeg skjønte at jeg var veldig, veldig attraktiv og det var på tide å sjekke markedet. Fikk tilbud om alle tre jobbene jeg var på intervju hos, så jeg må ha truffet på kodeksen 😉 Hadde dog søkt opp arbeidsgiver på sosiale medier, og sett an hvordan de presenterer seg. Og bruk for all del noe du føler deg fin og komfortabel i! Anonymkode: b7c77...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #6 Del Skrevet 12. april 2021 Jeg pleier stort sett å gå med dressbukser, en pen bluse eller hvit skjorte,og skoletter med lav hæl, ballerina eller loafers. Anonymkode: 2871a...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #7 Del Skrevet 12. april 2021 Takk for tips ☺️ jeg tenkte på svart jeans eller dressbukse, og en casual skjorte ☺️ Og lave skoletter, ikke sneakers. Det er noe jeg kunne brukt ellers og. Første gang jeg skal intervjues av menn, gruer meg 😅 ts Anonymkode: fe439...a49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 12. april 2021 #8 Del Skrevet 12. april 2021 Tipper det kommer til å gå bra uansett antrekk. Gå for noe du føler deg vel i😊. har intervjuet utallige kandidater. Klesvalg har aldri vært utslagsgivende for hvem jeg har innstilt 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå