AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #1 Skrevet 12. april 2021 Hei. Samboer, jeg og sønnen vår lengter ut av Oslo og ser på Sande eller holmestrand som mulig bosted. Men, vi må begge pendle da det ikke er jobber for oss i området. (Vi har begge «spesielle jobber») Noen erfaringer? Hjemmekontor er delvis mulig, og vi ser for oss at en av oss harhjemmekontor mens den andre pendler, og bytter om hver uke. Anonymkode: 41455...da0
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #2 Skrevet 12. april 2021 Det går nok fint. Tenker dere pendle frem/tilbake hver dag, eller ha pendlerbolig i byen? Anonymkode: 476fa...f4a
Ulrikke Skrevet 12. april 2021 #3 Skrevet 12. april 2021 Litt avhengig av hvor i Oslo dere jobber er jo ikke dette en unormal jobbstrekning. 40 minutter til Nationaltheatret med tog eller noe sånt? Det er jo ikke mer enn mange bruker innad i Oslo.... Klart, man er avhengig av togtider da, men det tror jeg man tilpasser seg fort. Og du skisserer jo at en forelder alltid er tilgjengelig. Da ser jeg absolutt ikke problemet. Kjør på! 4
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #4 Skrevet 12. april 2021 Skulle gjort mye for å slippe pendling. Bruker daglig tre timer på reise til/fra jobb. Korona har ført noe godt med seg; hjemmekontor!!! Anonymkode: 102d2...4fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå