AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #41 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Du kommer dessverre ikke langt med 300 000,- i egenkapital dersom du tenker å kjøpe bolig i Norge en dag, så jeg ville latt det være. 300 000,- er bare egenkapital til en bolig til 2 millioner, og det får du absolutt ingenting for, i alle fall ikke i sentrumsnære strøk. Så jeg ville ha realitetsorientert meg selv litt og innsett at sparingen har en LANG vei å gå før du kan blåse bort 30 K på noe helt idiotisk. Jeg ville også vært skeptisk til merkostnaden ved å lage så mye som ei ripe på en slik leiebil, evt. om utleiefirmaet finner ei ripe som var der fra før og skylder på deg... Anonymkode: 470ee...238 2 mill? Da må du ha høy lønn og det har man sjelden i starten av første jobb. Søsteren min kjøpte ifjor og hun hadde akkurat den summen i EK. 450 000 i lønn, men høyt studielån. 1.4 var det hun fikk i lån. Anonymkode: ea40c...c00
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #42 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Avhengig av hvilket svar du vil ha spør du kanskje på feil forum. På et økonomiforum er det ikke uventet at de fleste velger det mest økonomiske, som er å spare pengene til bolig eller noe slik. Spør du om det samme på et bilforum eller Lamborghini-forum kan jeg garantere at de fleste ville sagt du skal leie bilen. Anonymkode: a1020...5a6 Dette. Kunne aldri falt meg inn å leie en bil til 1000 kr dagen. Så mye kjører jeg ikke, og så inni granskauen moro er det ikke å kjøre, og jeg hadde heller brukt pengene på mange forskjellige ting (eller investert i nytt kjøkken), enn å blåse de av på en ting. Samtidig kunne jeg fint brukt 100 k på en hest da, så sier ikke at min sannhet er den rette sannhet. 🤷🏼♀️😂 Anonymkode: 229c4...70b
Pia Sofia Skrevet 13. april 2021 #43 Skrevet 13. april 2021 Kan du ikke heller leie det i en uke/ ti dager? OG få de som vil sitte på med på å spleise? Hvis du MÅ leie hele måneden for å få dealen ville jeg heller leid en annen bil, som koster halvparten. Skjønner at dere vil finne på noe, men greit å ikke være FOR dum.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #44 Skrevet 14. april 2021 On 4/12/2021 at 8:56 PM, AnonymBruker said: Hva foreslår du da? Hva ville du gjort med 30 000 for å ha det moro? Anonymkode: 1eba6...008 Man kunne jo feks KJØPT en bil, en gammel morsom bil. Anonymkode: 59c31...6c2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #45 Skrevet 14. april 2021 Er det ikke vanskelig å kjøre den type biler? Ser jo på youtube at folk kræsjer lett når de kjøre superbiler. Anonymkode: 5fc78...b18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå