Gå til innhold

Er gravid og exen til min mann er sjalu.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært samboer med min mann I 6 år og gift I 4 år. Jeg er nå gravid og min mann sin ex er sjalu noen som har vært I samme situasjon? Hun har 1 barn med min mann altså Mitt bonusbarn og hun driver og truer meg med og slå meg I magen om jeg ikke tar abort😔🙄 

Anonymkode: 46c88...58f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vurderer og annmelde henne til politiet det er veldig alvorlig at hun truer meg og min familie men jeg tenker også på barnet Hennes.. 

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har vært samboer med min mann I 6 år og gift I 4 år. Jeg er nå gravid og min mann sin ex er sjalu noen som har vært I samme situasjon? Hun har 1 barn med min mann altså Mitt bonusbarn og hun driver og truer meg med og slå meg I magen om jeg ikke tar abort😔🙄 

Driver bonusbarnet og moren og truer deg, eller er det kun moren? Anmeld. Hold deg langt unna dette kvinnemennesket. Hun er tydeligvis ikke riktig vel bevart.

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hun er ikke helt god, hold deg langt unna det kvinnemenneske. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Sola de said:

Driver bonusbarnet og moren og truer deg, eller er det kun moren? Anmeld. Hold deg langt unna dette kvinnemennesket. Hun er tydeligvis ikke riktig vel bevart.

Det er moren ikke barnet.. problemet er jo at hun følger barnet til oss når barnet skal til oss.. jeg ønsker helst ikke og møte på henne da hun har kommet med mange trusler.. far ønsker Heller ikke og se henne men vi ønsker selvsagt kontakt med barnet. Barnet er glad for og få søsken. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Catalina Culès said:

Hun er ikke helt god, hold deg langt unna det kvinnemenneske. 

Ja jeg prøver så godt jeg kan men hun følger alltid barnet til oss noe jeg syns er ubehagelig

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er moren ikke barnet.. problemet er jo at hun følger barnet til oss når barnet skal til oss.. jeg ønsker helst ikke og møte på henne da hun har kommet med mange trusler.. far ønsker Heller ikke og se henne men vi ønsker selvsagt kontakt med barnet. Barnet er glad for og få søsken. 

Hvor gammelt er barnet? er det mulig dere kan hente barnet i barnehagen eller på skolen? at dere slipper å omgås barnets mor?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Sola de said:

Hvor gammelt er barnet? er det mulig dere kan hente barnet i barnehagen eller på skolen? at dere slipper å omgås barnets mor?

Hun gjør alt veldig vanskelig hun sier at HUN skal følge barnet til OSS og at vi ikke har rett til og bestemme om vi skal hente I bhg eller skole osv

AnonymBruker
Skrevet

Trur du skal bare senke skuldrene og slappe av.

Trusler er bare ord, ikke handlinger.

Folk sier ditt og datt og truer, men gjør aldri noe.. 

Ingenting blir å skje, du trenger ikke å bekymre deg for dette.

Anonymkode: 5d64c...d10

AnonymBruker
Skrevet

Synes dere skal snakke med politiet, og la henne bli klar over det.. Kontakt familievernkontor eller barnevern, få hjelp til å lage en konkret avtale hvor det presiseres at barnet skal hentes og leveres i barnehagen. Dette kan ikke hun bestemme. Ignorer så my dere kan, men trusler skal hun ikke slippe unna med. Ikke svar henne, bare ta det med politiet. Bare slapp av, de kommer nok ikke til å arrestere henne, men kanskje tar de en prat med henne. 

Anonymkode: c81d2...5b5

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Trur du skal bare senke skuldrene og slappe av.

Trusler er bare ord, ikke handlinger.

Folk sier ditt og datt og truer, men gjør aldri noe.. 

Ingenting blir å skje, du trenger ikke å bekymre deg for dette.

Anonymkode: 5d64c...d10

Jeg vurderer OG melde bekymrings meld til bv slik at vi kan ha barnet 100% hun snakker stygt om OSS til barnet også det har barnet sagt til oss så hun er veldig ustabil 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Synes dere skal snakke med politiet, og la henne bli klar over det.. Kontakt familievernkontor eller barnevern, få hjelp til å lage en konkret avtale hvor det presiseres at barnet skal hentes og leveres i barnehagen. Dette kan ikke hun bestemme. Ignorer så my dere kan, men trusler skal hun ikke slippe unna med. Ikke svar henne, bare ta det med politiet. Bare slapp av, de kommer nok ikke til å arrestere henne, men kanskje tar de en prat med henne. 

Anonymkode: c81d2...5b5

Hun kommer jo med draps trusler så jeg håper hun får konsikvenser for det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Var de fortsatt sammen da du kom inn i bildet? 

Anonymkode: 0ac7f...039

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Var de fortsatt sammen da du kom inn i bildet? 

Anonymkode: 0ac7f...039

Nei de hadde gjort det slutt ca 2 år før han møte meg. de var Heller ikke gift eller samboere han ville egentlig ikke ha barn med henne, men prevansjonen sviktet han ble I forholdet paga barnet og ikke henne. men forholdet fungerte ikke I det heletatt da hun dreiv med psykisk vold mot han forlatet han hun og hadde barnet 50% 

Skrevet

Hva sier mannen din? Hvorfor finnes det aldri en mann, men alltid en eks-kone/barnemor?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Mnjah said:

Hva sier mannen din? Hvorfor finnes det aldri en mann, men alltid en eks-kone/barnemor?

Han er enig med meg om hun ikke skjerper seg tar vi saken til advokat og politiet og bv vi har drapstrusler på meldinger fra hun så vi har bevis dessuten snakker hun stygt om OSS til andre inkludert til barnet

• Liker 2
Gjest Laffatus
Skrevet

Kanskje hu er sjalu da du gir datteren hennes søsken  om barne gleder seg til det

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Laffatus said:

Kanskje hu er sjalu da du gir datteren hennes søsken  om barne gleder seg til det

Men det gir hun ingen rett til og komme med drapstrusler og snakke stygt om oss.

• Liker 6
Skrevet

Hva er det mannen din venter på? En død katt spikret på døren deres som varsel??? 

Dere har meldingene, anmeld. 

• Liker 3
Skrevet

Hadde anmeldt ved første trussel. Spiller ingen rolle om hun kun har det i kjæften. Det er alvorlige trusler! 

Anmeld henne til politiet, send bekymrings mld til barnevernet og få ordnet en ny avtale om henting i bhg/skole. Dere skal ha 0 med denne damen å gjøre. Beste hadde vært om dere hadde full omsorg. Barn skal slippe å bo med foreldre som kan true folk sånn. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...