SoWhat? Skrevet 12. april 2021 #1 Skrevet 12. april 2021 Jeg irriterer meg i dag. Over italienere som *roper* ( det skal forestille innestemme), og gestikulerer vilt. Og snakker om familie, familie og familie og hvor viktig den er og hvor lojale og *sammensveiset* man er heeele tiden og at jeg blir kritisert fordi jeg TILLATER meg å like mat som ikke er italiensk, men norsk til en viss grense er greit da ( hadde tatt seg ut ellers ) Og gud forby å gå UT å spise eller bestille, når den beste måten alltid er *hjemme* Men å lage mat og drive restauranter selv kan vi / de. Til alle andre som ikke har så god mat. Neifyf ..asså. Og nordmenn som skal moralisere heeele tiden. Og som vet best ALLTID. Og som snakker om "verdens lykkeligste land" selv om Norge ikke er på topp lenger. Og all klagingen. Skal klage på alt hele tiden. Nordmenn elsker problemer og når ting *ikke* går på skinner. Da har de noe å snakke om! Og Franskmenn. Som helt seriøst nekter å snakke annet språk om de ikke MÅ. Og som er så høye på seg selv at de tillater seg å være frekke og jævli Uhyggelige mot alt og alle som om det var retten deres å være sånn. De er de mest usympatiske folka jeg vet om. De har Paris og vin og mat og tror de topper alt. For ikke å snakke om at de har verdens vakreste språk... særlig. Nei
Gjest SVK Skrevet 12. april 2021 #2 Skrevet 12. april 2021 (endret) 45 minutter siden, SoWhat? said: Og Franskmenn. Som helt seriøst nekter å snakke annet språk om de ikke MÅ Jeg skjønner dem godt. Jeg snakker også norsk med mindre jeg MÅ snakke engelsk. Endret 12. april 2021 av SVK
strynejenta Skrevet 12. april 2021 #3 Skrevet 12. april 2021 SoWhat? skrev (47 minutter siden): Og nordmenn som skal moralisere heeele tiden. Og som vet best ALLTID. Og som snakker om "verdens lykkeligste land" selv om Norge ikke er på topp lenger. Og all klagingen. Skal klage på alt hele tiden. Nordmenn elsker problemer og når ting *ikke* går på skinner. Da har de noe å snakke om! Fin ironi
SoWhat? Skrevet 12. april 2021 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2021 SVK skrev (43 minutter siden): Jeg skjønner dem godt. Jeg snakker også norsk med mindre jeg MÅ snakke engelsk. Ja...Det er jo greit. Kanskje mange føler sånn...Det kan jo faktisk være.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #5 Skrevet 12. april 2021 Og så er det de som godtar at folk er forskjellige og heller velge å se det positive enn å klage over det negative, og ikke å skjære alle i en nasjonalitet over en kam. Toleranse og åpenhjertighet kalles det, og det er mangelvare. Anonymkode: 9d967...27b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå