AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #1 Skrevet 12. april 2021 På skattemeldingen min som jeg leverte 23/3 så står det at jeg fortsatt kan gjøre endringer. Betyr det at det er lenge til skatteoppgjøret er klart? Siden jeg fortsatt kan endre skattemeldingen.. Anonymkode: 9e73e...c7b
Million Skrevet 12. april 2021 #2 Skrevet 12. april 2021 Fristen for innlevering er siste dagen i april. Inntil fristen går ut, kan man endre. Det har ingenting med skatteoppgjøret/pengeutbetalingen å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #3 Skrevet 12. april 2021 Million skrev (2 minutter siden): Fristen for innlevering er siste dagen i april. Inntil fristen går ut, kan man endre. Det har ingenting med skatteoppgjøret/pengeutbetalingen å gjøre. Takk for svar 🌸 Anonymkode: 9e73e...c7b
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #4 Skrevet 12. april 2021 Man kan endre og sende skattemeldingen så mange ganger man vil. Man kan endre skattemeldingen i 3 år etter utløpet av inntektsåret. Det var nytt fra 2016 med innføringen av skatteforvaltningsloven. Før 2016 måtte man sende inn klage hvis man oppdaget feil i selvangivelsen. Anonymkode: 22d95...ff8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #5 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man kan endre og sende skattemeldingen så mange ganger man vil. Man kan endre skattemeldingen i 3 år etter utløpet av inntektsåret. Det var nytt fra 2016 med innføringen av skatteforvaltningsloven. Før 2016 måtte man sende inn klage hvis man oppdaget feil i selvangivelsen. Anonymkode: 22d95...ff8 Her skulle det stå innleveringsfristen jf skatteforvaltningsloven paragraf 9-4. Anonymkode: 22d95...ff8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå