AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #1 Skrevet 12. april 2021 Har termin mellom juni og juli og fødeplass på Ahus. Jordmor sa at man kan bli sendt videre til for eks Kongsvinger hvis det er fullt på føden. Har så angst for denne fødselen fra før og ble bare verre nå. Er det noen som har opplevd å måtte kjøre videre til neste sykehus? Anonymkode: 49807...70d
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #2 Skrevet 12. april 2021 Ahus pleier ikke måtte henvise videre i høysesong. Dette er stort sett et problem ved Ullevål sommerstid. Jeg ville ikke stresset med dette 🙂 Anonymkode: 58e72...803 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #3 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ahus pleier ikke måtte henvise videre i høysesong. Dette er stort sett et problem ved Ullevål sommerstid. Jeg ville ikke stresset med dette 🙂 Anonymkode: 58e72...803 Tusen takk for svar ❤️ Anonymkode: 49807...70d
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #4 Skrevet 12. april 2021 Og er det krise så tar de deg inn! Jeg kom inn på fødeavdelingen i september en veldig travel natt, det var ingen ledig jordmor eller rom og de hadde nok tenkt å sende meg videre, men jeg hadde full åpning så de måtte ta meg i mot. Lå på et rom som ikke var fødestue og fikk en jordmor som egentlig hadde en annen fødsel og det ble veldig hui og hast, men slapp ihvertfall å bli sendt videre i ambulanse. Anonymkode: 36643...088
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #5 Skrevet 12. april 2021 Jeg fødte på Ahus i mai, og fikk samme beskjed, men de sa også at det var veldig sjelden det skjedde. Pga tidligere styrtfødsel ville de også prioritere å ta meg inn, de ser an hvem de i aller verste fall kan bli nødt til å sende videre. De fortalte at de delte av fødestuen, slik at en kunne føde på mottaksrommet og en på selve fødestuen, og at førstegangsfødende ble prioritert til fødestuedelen. Jeg fikk ha begge rommene selv, og vet det var veldig travelt den dagen. Anonymkode: 965b7...75b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå