Gå til innhold

Interiørdesignere på Kvinneguiden​😃​ - Hvilke interiørveggfarger er de mest populære i disse dager?​😃​

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener for de viktigste oppholdsarealene som stue, familierom, spisestue og kanskje også soverom. Hvilke farger er i trend i disse dager.

😃

Anonymkode: 39a81...c5e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke interiørdesigner men interiørkonsulent. Det veldig mange vil ha nå, er beige og greige (grå-beige).

Anonymkode: 5f784...bef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

dette er kjempelett 😅 her - https://lady.inspirasjonsblogg.jotun.no/dette-er-arets-farger-i-2021/ 

Men, allikevel, om de fargene ikke appellerer til deg, hvis du ikke er klar å gå tilbake til "caffé latte" riktig ennå, eller fordi du ikke skjønner hvordan kan noen ha ROSA vegger i stua 😅, så sjekk også jotuns farger 2020, og 2019, og 2018.. Så finner du nok noe du liker.

Jeg malte for øvrig hele huset i jotuns farger 2018, da vi pusset opp i 2019, og traff tydeligvis trenden sammen med alle andre. :P Men det som er greit med jotunsfargekart, at du kan lett velge farger som passer sammen, om du ønsker å ha forskjellige farger i rommene. Og, du trenger ikke å kjøpe maling fra Jotun heller, bare få NCS-kode, så kan man kjøpe Butinox, eller Infra, eller hva man foretrekker.. 

Anonymkode: 7a635...4a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke heller bare velge det du liker selv?

Anonymkode: 0949b...f7b

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan du ikke heller bare velge det du liker selv?

Jeg liker det som er populært. 😃

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg liker det som er populært. 😃

Åja, du er en sau!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Åja, du er en sau!

altså, vi alle er sauer i store eller mindre grad. Det kalles sosial intelligens. Noen derimot har alltid litt mindre sosialle antenner, er du en av de? Virker sånn. 

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Tja, jeg skjønner godt at man vil male i populære farger og ikke nødvendigvis bare det man liker, spesielt om man har planer om å selge om ikke så veldig mange år. Leiligheter og hus med mye personlig preg er det vanskelig å få solgt . 

Anonymkode: 92db3...8f9

• Liker 6
Skrevet

Grønne vegger er veldig populært, for eksempel Organic Green fra Jotun. Masse flotte inspirasjonstips på det på Pinterest.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg valgte farger jeg liker, og ikke var in akkurat da. Det er jeg en trist opplevelse når en f.eks ser på Finn.no og så å si alle har like farger i boliger som selges som «nyoppusset»

Anonymkode: 032f4...425

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Mye fint i grønt. Duse farger i grønt er fint. Trenger ikke like det som alle andre liker. Gå for noe du liker. 

Anonymkode: 2bcd5...055

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Åja, du er en sau!

Hahaha, nei🤣 Jeg er menneske.🙂🙋‍♀️

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

altså, vi alle er sauer i store eller mindre grad. Det kalles sosial intelligens. Noen derimot har alltid litt mindre sosialle antenner, er du en av de? Virker sånn. 

Bæææææ....

Anonymkode: 2bcd5...055

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke bare trendy,. du må også trives med fargene. Noen trives med knæsje farger, andre er "avhengig" av å ha det rolig rundt seg. 

Anbefaler å følge disse for inspirasjon i alle fall: https://www.instagram.com/koicolourstudio/

Anonymkode: f648d...b3e

• Liker 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg valgte farger jeg liker, og ikke var in akkurat da. Det er jeg en trist opplevelse når en f.eks ser på Finn.no og så å si alle har like farger i boliger som selges som «nyoppusset»

Anonymkode: 032f4...425

Men det selger jo... Jeg valgte bevisst farger for er "in", siden vi har planer om å selge innen nærmeste fremtid. Hadde valgt andre farger om vi så for oss å bo her "for alltid", men vil jo få solgt lettest mulig til høyest mulig pris. Man ser jo, dersom man følger med på boligmarkedet, at det er hus og leiligheter som ser ut som interiøsmagasiner som blir solgt raskest. Lik det eller ei...

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (35 minutter siden):

Grønne vegger er veldig populært, for eksempel Organic Green fra Jotun. Masse flotte inspirasjonstips på det på Pinterest.

Enig i denne! Northern mystic og green leaf er fine. Minty breeze har vært populære i noen år....  Se også malingsrådgruppa på fb. 

Soothing beige, modern beige eller sommersne om du vil ha populære nøytrale farger. 

Anonymkode: d7122...69f

AnonymBruker
Skrevet

Registrerer at mange velger å male veggene i kjempekjedelige mainstream-farger, bare fordi man "en eller annen gang i fremtiden skal selge". En tvers igjennom tåpelig tanke, for man skal jo bo og trives der man er, så lenge man bor der. Og nye eiere vil som oftest male om likevel.

Hver gang jeg ser noen som har malt veggene i en eller annen gråtone, så tenker jeg "Wow, det var jaggu kreativt"...not!!! 🥱

Anonymkode: 4a18a...316

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Beige er veldig inn nå. Neste år eller om to år lysegul/fersken og pastell farger!

Anonymkode: b17c0...20c

AnonymBruker
Skrevet

Lys gul begynner å bli veldig populært

Anonymkode: 1f53c...60a

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Registrerer at mange velger å male veggene i kjempekjedelige mainstream-farger, bare fordi man "en eller annen gang i fremtiden skal selge". En tvers igjennom tåpelig tanke, for man skal jo bo og trives der man er, så lenge man bor der. Og nye eiere vil som oftest male om likevel.

Hver gang jeg ser noen som har malt veggene i en eller annen gråtone, så tenker jeg "Wow, det var jaggu kreativt"...not!!! 🥱

Anonymkode: 4a18a...316

Men det går jo fint an å finne farger til vegg som man liker, og som allikevel er populære :) Man velger jo ikke kun det som er populært - man spør hva som er populært og velger man det man liker :)

Anonymkode: 92db3...8f9

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...