AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #1 Skrevet 12. april 2021 Det er et par cm nysnø på Østlandet i dag, og det skal komme litt mer. Oppslag og advarsler i Vg og Dagbladet! Jeg bor på Nordvestlandet, og til opplysning kom det nesten en meter forrige uke. Lørdag lavet det også ned! Det har vært fokus på påskeutfart og stengte fjelloverganger, men null og ingenting om problemene snøen skaper for oss som bor her. Vi skal vel også på skole og jobb, og enkelte steder har vært uten både strøm og veiforbindelse pga ras! Sånn, nå har det også vært i media🙃🌨👍 Anonymkode: 54470...a12
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #2 Skrevet 12. april 2021 Interessant. Her for en stund siden sto det at det hadde kommet snø i Texas også. Tenk å skrive om uvanlige ting!? Anonymkode: 73793...27d
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #3 Skrevet 12. april 2021 Saken er at det hat vært bart så lenge her nå at mange nok har skiftet til sommerdekk, derav alle advarsler. Anonymkode: ccefc...26c
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #4 Skrevet 12. april 2021 Ikke så nyhetsverdig dette syntes jeg. Ja, det er litt sent at det snør på østlandet når man er i midten av april, men det er på ingen måte uvanlig. Da jeg var yngre og bodde på Østlandet så var det et par år det snødde i mai også. Det kan skje iblant, så er man totalt avhengig av bil, så bør man vente til en god stund etter påske før man legger om til sommerdekk. Anonymkode: da4a1...e0b
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #5 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Saken er at det hat vært bart så lenge her nå at mange nok har skiftet til sommerdekk, derav alle advarsler. Anonymkode: ccefc...26c Sånn var det her også! Det er neimen verken vanlig eller forventet med (1m) snø her heller i april! Det er vel det som irriterer meg litt; at det bare er Østlandet som "teller"... Anonymkode: 54470...a12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå