AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #1 Del Skrevet 12. april 2021 Hei! Jeg har fått positiv tesr (jippi!) og tok en med ukeindikator idag, 17 dpo, og fikk da 3+ på Clearblue med ukeindikator. Hvor nøyaktig er disse? 🤔 9 dpo fikk jeg 1-2 uker, som jeg jo tenkte stemmer.. Anonymkode: 10efd...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #2 Del Skrevet 12. april 2021 Det høyeste den viser er 3+ ☺️ Har inntrykk av at dette er den mest nøyaktige testen på markedet Anonymkode: 7c06a...a0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #3 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det høyeste den viser er 3+ ☺️ Har inntrykk av at dette er den mest nøyaktige testen på markedet Anonymkode: 7c06a...a0c Ok! Men det burde jo bare vært 2-3 uker idag.. Hm.. Hcg varierer kanskje mye? Anonymkode: 10efd...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #4 Del Skrevet 12. april 2021 Så lenge set går den veien så er det jo greit nok, ville ikke tenkt så mye på deg. Jeg har fått 2-3 når det skulle vært 3+ to ganger, begge endte i SA. Anonymkode: 78323...a83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. april 2021 #5 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ok! Men det burde jo bare vært 2-3 uker idag.. Hm.. Hcg varierer kanskje mye? Anonymkode: 10efd...779 Hcg varierer ja. Noen øker raskere enn andre, uten at det er noe galt. Du produserer bare masse hcg, og det er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #6 Del Skrevet 12. april 2021 Amatariel skrev (8 timer siden): Hcg varierer ja. Noen øker raskere enn andre, uten at det er noe galt. Du produserer bare masse hcg, og det er bra! Åja! Tusen takk for svar 😃 Anonymkode: 10efd...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkna4 Skrevet 12. april 2021 #7 Del Skrevet 12. april 2021 Fikk negativt svar 9dpo, skal ta ny test i morgen dpo 14. har symptomer. Kan det hende at det ikke var produsert nok hcg, eller er det garantert negativ siden jeg fikk det med Cleareblue med ukesindikator sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #8 Del Skrevet 12. april 2021 Frøkna4 skrev (2 timer siden): Fikk negativt svar 9dpo, skal ta ny test i morgen dpo 14. har symptomer. Kan det hende at det ikke var produsert nok hcg, eller er det garantert negativ siden jeg fikk det med Cleareblue med ukesindikator sist? Ikke alle får positiv test 9 dpo, så absolutt verdt å teste igjen 😊 Lykke til! Anonymkode: 10efd...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå