showgirl Skrevet 30. august 2005 #1 Skrevet 30. august 2005 Hvordan sats senter burde man trene på når man bare skal trene aerobics? Tenker da på at intruktøren kjører bra musikk og sørger for at man sliter seg ut ... Har spesielt Step i tankene...
MiniMjau Skrevet 30. august 2005 #3 Skrevet 30. august 2005 Alle sats-timene er vel like? De har standard cd'er og standard programmer som de bytter ut noen ganger i året. Hvor bor du?
frizzbee Skrevet 30. august 2005 #4 Skrevet 30. august 2005 (endret) jo, det er STOR forskjell fra instruktør til instruktør, og dermed også fra senter til senter.... jeg trente mye step da jeg bodde i trondheim, instruktørene på sats i sentrum (ingvild, silja, jannicke) var kjempeflinke!!! men etter at jeg flyttet til oslo har jeg sluttet helt med step, fordi jeg ikke greier å finne skikkelig flinke instruktører.... jeg ender alltid opp med å bli irritert fordi treningene er så dårlige en flink instruktør må ha fokus på treningseffekt og og flyt i timen, samtidig som det må være utfordrende og musikken må være bra.... så jeg blir også veldig glad for tips om gode aerobic/step instruktører på satssentrene i oslo... Endret 30. august 2005 av frizzbee
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #5 Skrevet 30. august 2005 Ordet "hvilket" er kjekt å bruke i slike sammenhenger. "Hvordan" har med handlinger å gjøre. Ikke ting.
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2005 #6 Skrevet 30. august 2005 Hvilket SATS-senter... ← ENIG Hvem mascara, hvordan sats.. Hva blir det neste, hvordan heter du? Men over til spørsmålet; SATS-sentre er veldig like når det gjelder antall timer, men treningsinstruktører varierer selvsagt. Du får teste noen. Personlig ville jeg valgt det senteret som var nærmest meg.
MiniMjau Skrevet 30. august 2005 #7 Skrevet 30. august 2005 jo, det er STOR forskjell fra instruktør til instruktør, og dermed også fra senter til senter.... jeg trente mye step da jeg bodde i trondheim, instruktørene på sats i sentrum (ingvild, silja, jannicke) var kjempeflinke!!! men etter at jeg flyttet til oslo har jeg sluttet helt med step, fordi jeg ikke greier å finne skikkelig flinke instruktører.... jeg ender alltid opp med å bli irritert fordi treningene er så dårlige en flink instruktør må ha fokus på treningseffekt og og flyt i timen, samtidig som det må være utfordrende og musikken må være bra.... så jeg blir også veldig glad for tips om gode aerobic/step instruktører på satssentrene i oslo... ← Ja, sånn sett ja. Det er stor forskjell på instruktørene, men timene og musikken er lik. F.eks på spinning så sier noen instruktører "OPP!!!", "NED!!!" osv...mens en annen hadde med vinflasker og baguetter i en kurv med rutete for. Vi lata som vi var med i Tour De france. Han fortalte "historien" mens vi syklet rundt i frankrike, og at tyskerne var like foran oss og at vi måtte tråkke på for å nå de igjen! Langs middelhavet så ble det varmt, i fjella ble det kaldt...osv . Veldig artig time! Glemte at en var sliten da! ;-) dette var på sAts kampen....
Gjest Gjest_Liz_* Skrevet 30. august 2005 #8 Skrevet 30. august 2005 Eller så får du prøve deg på et Elixia senter......
showgirl Skrevet 30. august 2005 Forfatter #9 Skrevet 30. august 2005 Hva koster en time på elixia senter?
Gjest Liz2005 Skrevet 31. august 2005 #10 Skrevet 31. august 2005 Det koster nok omtrent det samme som på SATS. Mellom 400-500kr i måneden, alt ettersom hva slags abbonement du skal ha, noen sentre er større enn andre og har flere tilbud, noen vil ha bindingstid og andre ikke og prisen blir deretter. Noen sentre har drop-in timer for 80-150kr pr gang. Er nok lettest å oppsøke et senter og snakke med noen der, de finner en avtale etter ditt behov,
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå