AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #1 Del Skrevet 12. april 2021 På mine utbetalinger på skatteetaten står det en sum som "penger til gode". Betyr dette at det vil bli utbetalt nå? (Endret skattemeldingen fra 2019 nylig, og det viser seg at jeg skulle hatt litt mer enn jeg fikk igjen på skatten i fjor. Jeg har ikke fått noe skatteoppgjør eller melding etter jeg gjorde endringer) Anonymkode: d0941...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #2 Del Skrevet 12. april 2021 Har du 2020 meldingen der? Ja da kommer den på torsdag Anonymkode: 3bfba...de8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #3 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har du 2020 meldingen der? Ja da kommer den på torsdag Anonymkode: 3bfba...de8 Gjelder Torsdag over hele landet? Er det kun en dag i uken oppgjøret utbetales?:) Anonymkode: 08c6c...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #4 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gjelder Torsdag over hele landet? Er det kun en dag i uken oppgjøret utbetales?:) Anonymkode: 08c6c...115 Ja du får bare oppgjøret på torsdag, og pengene kommer også på torsdag. Oppgjøret ved midnatt, pengene på morgen. Gjelder over hele landet. Men det er så lenge pengene står under mine krav og betalinger. Og på oversikten er de der, ja da kommer de førstkommende torsdag så lenge du ikke skylder de penger. Anonymkode: 3bfba...de8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #5 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja du får bare oppgjøret på torsdag, og pengene kommer også på torsdag. Oppgjøret ved midnatt, pengene på morgen. Gjelder over hele landet. Men det er så lenge pengene står under mine krav og betalinger. Og på oversikten er de der, ja da kommer de førstkommende torsdag så lenge du ikke skylder de penger. Anonymkode: 3bfba...de8 Tusen takk for svar! De er synlig på mine krav og betalinger ja.. da dukker de nok opp på torsdag:) Anonymkode: 08c6c...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wedding Skrevet 12. april 2021 #6 Del Skrevet 12. april 2021 Da må du vente på nytt skatteoppgjør for 2019, etter at du har fått det så tar det ikke mange dagene før du får pengene. Du skriver at dette gjelder skatten for 2019. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #7 Del Skrevet 12. april 2021 Hvor får dere det fra at det kun utbetales på Torsdager? Skatteetaten sier selv at pengene blir utbetalt så fort oppgjøret er ferdig. Anonymkode: 51402...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #8 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor får dere det fra at det kun utbetales på Torsdager? Skatteetaten sier selv at pengene blir utbetalt så fort oppgjøret er ferdig. Anonymkode: 51402...3a6 Jeg spurte bare den som kommenterte Torsdag jeg.. virker som personen hadde ganske peil 🤷🏻♀️ Anonymkode: 08c6c...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #9 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvor får dere det fra at det kun utbetales på Torsdager? Skatteetaten sier selv at pengene blir utbetalt så fort oppgjøret er ferdig. Anonymkode: 51402...3a6 Ja jeg var i kontakt med de også før påske, de sa at oppgjøret kunne komme mandag, tirsdag og onsdag påskeuken også men absolutt ingen fikk det. Oppgjøret begynte allerede og komme 25.Mars(torsdag) deretter var det ingen som fikk oppgjøret før 8.april(torsdag) og nå kommer det ikke før 15.april(torsdag). Man skal derfor forholde seg til at skatteoppgjøret kommer ved midnatt torsdag. Pengene kommer samme morgen torsdag. De sier det tar opp til 3 uker men det er sjeldent. Når de ligger på oversikten under mine krav og betalinger. Kommer de ved neste utbetaling. Skylder du noe til de, vil det derimot ta rundt 2 uker fra de havnet på oversikten. Anonymkode: 3bfba...de8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #10 Del Skrevet 12. april 2021 Men hvis man gjør endringer på skattemeldinger eller ber og at noe skal regnes ut på skattemeldingen, vil det da ta lengere tid før skatteoppgjøret kommer? Anonymkode: d0941...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 12. april 2021 #11 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men hvis man gjør endringer på skattemeldinger eller ber og at noe skal regnes ut på skattemeldingen, vil det da ta lengere tid før skatteoppgjøret kommer? Anonymkode: d0941...c53 Ja, da kan det ta lang tid. De sender etterhvert som de blir ferdige med behandlingen helt til oktober. Det kan gå fort også noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå