Gå til innhold

Ser noen på koreanske serier?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så helt tilfeldig på den koreanske serien Crash landing on you på netflix. Og jeg likte den veldig. Så begynte jeg å se en til som også var veldig fin. 

Anonymkode: 39b83...f1e

Skrevet

Sweet home er ganske bra ☺️ Det er vel den eneste koreanske serien jeg har sett..

AnonymBruker
Skrevet
Knottogtott skrev (3 minutter siden):

Sweet home er ganske bra ☺️ Det er vel den eneste koreanske serien jeg har sett..

Oii den har jeg ikke sett ennå☺️ Men venter på en serie som heter Vincenzo som kommer ut på netflix 9 mai. Hørt den er ganske bra🙂

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler It’s okay not to be okay🔥😍

• Liker 1
Skrevet

De første jeg så var:

Boys over flowers, To the beautiful you, Dream High 1&2T, The Heirs, Faith (The good doctor), My girlfriend is a gumiho, You are beautiful... 

Såå.. Ble jeg hekta og sett alle seriene som er på Netflix 😂

AnonymBruker
Skrevet
Chizue skrev (5 timer siden):

De første jeg så var:

Boys over flowers, To the beautiful you, Dream High 1&2T, The Heirs, Faith (The good doctor), My girlfriend is a gumiho, You are beautiful... 

Såå.. Ble jeg hekta og sett alle seriene som er på Netflix 😂

Skjønner skjønner,jeg har faktisk sett Metor garden også😅Ps du kan se koreanske serier på dramacool også. Alt mulig rart finnes der😛

AnonymBruker
Skrevet

Har sett Kingdom, Sweet Home og The Uncanny Counter! Jeg likte alle disse på hver sin måte, men særlig Kingdom og Sweet Home var gode. Alle disse er "overnaturlige", noe jeg liker. Er ikke sikker på om jeg vil like det typiske dramaet like godt, men skal gi det også en sjanse, så det neste jeg planlegger å se er Itaewon Class, tror jeg.

Er så glad for at jeg sjekket kdrama ut, føler at et helt nytt univers har åpnet seg 😊

Anonymkode: 6f388...b2f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har sett Kingdom, Sweet Home og The Uncanny Counter! Jeg likte alle disse på hver sin måte, men særlig Kingdom og Sweet Home var gode. Alle disse er "overnaturlige", noe jeg liker. Er ikke sikker på om jeg vil like det typiske dramaet like godt, men skal gi det også en sjanse, så det neste jeg planlegger å se er Itaewon Class, tror jeg.

Er så glad for at jeg sjekket kdrama ut, føler at et helt nytt univers har åpnet seg 😊

Anonymkode: 6f388...b2f

Jeg har sett Itaewon Class. Serien var veldig bra. 

Skrevet (endret)
8 hours ago, AnonymBruker said:

You are beautiful

"I will promise you" satt på hjernen en stund etterpå ja...

Kan også anbefale Big, med hovedrolleinnehaveren fra "Train to Busan", og Coffee Prince!

Endret av proghodet
Skrevet

Likte flere av de nevnt over her, kanskje spesielt Sweet home, Kingdom og The Uncanny Counter. Vil også tipse om Possessed og Black. Tror Possessed er min favoritt hittil. Tenkte å begynne på Mr. Sunshine nå. Har også veldig lyst til å se Tunnel, men den er ikke på Netflix. Noen som har sett den? 

AnonymBruker
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg så helt tilfeldig på den koreanske serien Crash landing on you på netflix. Og jeg likte den veldig. Så begynte jeg å se en til som også var veldig fin. 

Bra fantasi, så de fire første episodene, men ikke se det som opplæring om forholdene i Nord-Korea. På sammen måte som Atlantic Crossing på NRK i fjor var dårilg historieopplæring men bra eventyr.

Anonymkode: 501ea...668

Skrevet
4 hours ago, Glimre said:

Likte flere av de nevnt over her, kanskje spesielt Sweet home, Kingdom og The Uncanny Counter. Vil også tipse om Possessed og Black. Tror Possessed er min favoritt hittil. Tenkte å begynne på Mr. Sunshine nå. Har også veldig lyst til å se Tunnel, men den er ikke på Netflix. Noen som har sett den? 

Filmen Tunnel? Jeg synes absolutt den var verdt å se!

Gjest Lawyam
Skrevet

Aldri sett noen serie; men så en film 'cast away on the moon' - og elsket den.

AnonymBruker
Skrevet

Så Goblin og elsker den :)
Herlig at de er så far out og ganske fjernt fra virkeligheten. Av og til trenger man slikt. 

Anonymkode: cc9ef...518

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...