Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk dere tid til å dyrke hobbyer i permisjon med baby?

Evt hvilke?

Anonymkode: 203c9...c0e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 79321...8e9

• Liker 2
Skrevet

Med første barn var det lite tid til hobbyer, men med det andre barnet har jeg fått mye tid.  For meg har den store forskjellen vært at barn nummer to sover på natten, så jeg har mer overskudd. Og han sover bedre om dagen, så jeg har tid da.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Første permisjon hadde jeg MYE tid til hobbyer. Lærte meg å brodere og laget mye mat. Baby sov 20 timer i døgnet første 6 mnd. 

andre permisjon absolutt ingenting. Fikk ikke en sovebaby den gangen, men brukte litt tid på kvelden når største var lagt og far tok baby. Måtte ha litt tid for å koble av og hente meg inn igjen.

Anonymkode: 6aae8...625

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ble litt strikking fra baby klarte å sove litt lenger og sammenhengende dupper😊😄

Anonymkode: a4dbe...e40

Skrevet

Min hobby var, og er, trening, fikk trent mye i permisjonen. Både hjemmetrening og etterhvert med barnepass på treningssenteret. 

De første ukene fikk jeg også lest litt, men det dabbet fort av igjen dessverre. Det ble mindre tid til hobbyer etter permisjonsslutt, så gleder meg litt til neste permisjon, håper jeg finner igjen treningsgleden på samme måte som sist. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men hadde en forestilling om at jeg skulle ha all tid i verden🤪I stedet sto jeg fremdeles i morgenkåpen når mannen kom hjem fra jobb.

Anonymkode: 61748...c60

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sist permisjon gikk jeg mye tur da vi kunne bruke lang tid på å få ungen til å sovne. Strikket en del, bakte litt, så mye serier og ammet I timesvis.. Antar det blir mer eller mindre likt denne gang. 

Anonymkode: ce313...703

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, av typen : Sitte i sofaen og se TV serier i kronologisk rekkefølge mens jeg ammer baby. 
Ellers, nei. Gledet meg stort sett til mannen kom hjem så jeg kunne dusje... 

Anonymkode: 8a349...5c5

AnonymBruker
Skrevet

Hjemme sammen med baby fikk jeg ikke gjort så mye av hobbyer, gikk mye trilleturer bare. Jeg har hest som hobby og hadde tid til det i helgene, i tillegg til ca 2 ettermiddager i uka, altså når mannen var hjemme med baby baby. Funket fint, deilig å komme seg ut av huset litt. 

Anonymkode: f4853...d4a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Har hatt to klistremerkebabyer, som kun har sovet på meg eller i vogn i konstant bevegelse fremover ute,  og som har nektet ligge for seg selv. 

Nærmeste jeg kom hobby var å høre lydbok mens jeg trillet...

Anonymkode: afa6a...251

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja og nei... hund er hobby nr1, ble mye tid til tur og være ute. Hesten ble det ikke tid til. 

Anonymkode: 0e2b3...3d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...