AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #1 Skrevet 11. april 2021 men at hun trakk anmeldelsen igjen, hun anmeldte visstnok fordi hun hadde vært utro og angret. Mange år senere blir han anmeldt for voldtekt av en ny kjæreste. Nå har han ny kjæreste igjen... Jeg blir så sint! Og lurer på hvem som snakker sant i første saken. Anonymkode: cfc98...5b5
Hr. Aktiv Skrevet 11. april 2021 #2 Skrevet 11. april 2021 Jeg vet at noen bruker denne praksisen. Det er usmakelig og det kan ødelegge et helt liv.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #3 Skrevet 11. april 2021 Hr. Aktiv skrev (12 minutter siden): Jeg vet at noen bruker denne praksisen. Det er usmakelig og det kan ødelegge et helt liv. Men tror du samme person kan oppleve det to ganger... Anonymkode: cfc98...5b5 2
Hr. Aktiv Skrevet 11. april 2021 #4 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men tror du samme person kan oppleve det to ganger... Anonymkode: cfc98...5b5 Jeg har ingen fasit på dette. Det blir bare spekulasjoner.
Silva Pluvialis Skrevet 11. april 2021 #5 Skrevet 11. april 2021 Sannsynligheten for at to personer anmelder samme person falskt er forsvinnende liten. Sannsynligheten er stor for at han har voldtatt begge, men at den første trakk anmeldelsen fordi hun syntes prosessen ble for tøff. 16
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #6 Skrevet 11. april 2021 Ja synes det er skremmende! Og stakkars nye damen. Står den første anmeldelsen som ble trukket fortsatt registrert hos politiet? Anonymkode: cfc98...5b5 1
GammelKaktus Skrevet 11. april 2021 #7 Skrevet 11. april 2021 Lite sannsynlig at det ikke har skjedd tenker jeg når han faktisk er blitt anmeldt 2 ganger. Men spørs litt på miljøet dere henger i. 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #8 Skrevet 11. april 2021 Gjenferdet skrev (12 minutter siden): Sannsynligheten for at to personer anmelder samme person falskt er forsvinnende liten. Sannsynligheten er stor for at han har voldtatt begge, men at den første trakk anmeldelsen fordi hun syntes prosessen ble for tøff. Sannsynligheten her vet du ingenting om. Du spekulererog konkluderer kraftig basert på noe sladder... Anonymkode: e4112...b67 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #9 Skrevet 11. april 2021 Hvilken relasjon har du til vedkommende? Skjønner ikke helt hvem du er sint på? Er du sint de som anmeldte på "falsk grunnlag" eller på han? 🙄 Jeg la ut et innlegg i går fordi jeg dater en som muliggens opplever å bli feilaktig siktet i en sak .Pussig sammentreff i forhold til denne tråden egentlig. Vet ikke om dette er tull eller ikke. Men aldri livet om jeg hadde trodd på han om dette hadde skjedd to ganger! Anonymkode: 9b83f...da3 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #10 Skrevet 11. april 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Sannsynligheten her vet du ingenting om. Du spekulererog konkluderer kraftig basert på noe sladder... Anonymkode: e4112...b67 Hæ? Anonymkode: 2f314...51e
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #11 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvilken relasjon har du til vedkommende? Skjønner ikke helt hvem du er sint på? Er du sint de som anmeldte på "falsk grunnlag" eller på han? 🙄 Jeg la ut et innlegg i går fordi jeg dater en som muliggens opplever å bli feilaktig siktet i en sak .Pussig sammentreff i forhold til denne tråden egentlig. Vet ikke om dette er tull eller ikke. Men aldri livet om jeg hadde trodd på han om dette hadde skjedd to ganger! Anonymkode: 9b83f...da3 Ts her Det var nok innlegget ditt som fikk meg til å tenke på denne saken. Men ellers ingen likhetstrekk. De har vært sammen en stund. Var ikke meningen og ødelegge ditt innlegg. Jeg er bare sint fordi han kan skade en jente igjen. Anonymkode: cfc98...5b5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #12 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ts her Det var nok innlegget ditt som fikk meg til å tenke på denne saken. Men ellers ingen likhetstrekk. De har vært sammen en stund. Var ikke meningen og ødelegge ditt innlegg. Jeg er bare sint fordi han kan skade en jente igjen. Anonymkode: cfc98...5b5 Du ødela jo ikke innlegget mitt? Skjønner ikke helt hva du mener med det. Folk må uansett selv velge om de vil stole på vedkommende eller ikke. Med mindre dette gjelder noen du står veldig nær bør du ikke innvollere deg i det. Dette er noe hun må finne ut av selv. Jeg ble veldig overrasket over alle de negative tilbakemeldingene jeg fikk i går, og tenker nå at jeg ikke lagt det ut. Av og til er det best å bare stole på egen magefølelse 😊 Anonymkode: 9b83f...da3 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #13 Skrevet 12. april 2021 Liten sjans for at en mann opplever slikt 2 ganger ,uten at noe ligger bak ! Jeg kjenner ingen . Anonymkode: 4eea0...839 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #14 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ts her Det var nok innlegget ditt som fikk meg til å tenke på denne saken. Men ellers ingen likhetstrekk. De har vært sammen en stund. Var ikke meningen og ødelegge ditt innlegg. Jeg er bare sint fordi han kan skade en jente igjen. Anonymkode: cfc98...5b5 Vet hun nye kjæresten om voldtektsanmeldelsen? Slik at hun er obs på at han kan være voldelig? Anonymkode: 6f03f...4b3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #15 Skrevet 18. april 2021 Gjenferdet skrev (På 12.4.2021 den 0.38): Sannsynligheten for at to personer anmelder samme person falskt er forsvinnende liten. Sannsynligheten er stor for at han har voldtatt begge, men at den første trakk anmeldelsen fordi hun syntes prosessen ble for tøff. Enig, jeg hadde holdt meg langt unna. AnonymBruker skrev (På 12.4.2021 den 0.51): Sannsynligheten her vet du ingenting om. Du spekulererog konkluderer kraftig basert på noe sladder... Anonymkode: e4112...b67 Kanskje har han hatt maks uflaks, det er selvsagt en bitteliten mulighet for det. Er risikoen verdt å ta? Overhodet ikke. Styr langt langt langt unna slike menn. Anonymkode: 4212c...990
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå