Fruen92 Skrevet 11. april 2021 #1 Del Skrevet 11. april 2021 (endret) Fikk vaksinen i påskeuken og den står fortsatt ikke oppført på helsenorge.no. Dere som har fått vaksinen - hvor fort ble den registrert på helsenorge? Jeg fikk en restdose i «hui og hast» og lurer på om den kanskje ikke er registrert.. Endret 11. april 2021 av Fruen92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen92 Skrevet 12. april 2021 Forfatter #2 Del Skrevet 12. april 2021 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summer lady Skrevet 12. april 2021 #3 Del Skrevet 12. april 2021 Jeg sjekket når jeg satt de 20 min etter vaksinen var satt, nettopp fordi det var så mye surr med registrering etc. Min var allerede registrert på helsenorge da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen92 Skrevet 12. april 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 12. april 2021 Summer lady skrev (Akkurat nå): Jeg sjekket når jeg satt de 20 min etter vaksinen var satt, nettopp fordi det var så mye surr med registrering etc. Min var allerede registrert på helsenorge da. Så rart. Hmm, får høre med fastlegen neste gang jeg er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen92 Skrevet 12. april 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 12. april 2021 Fruen92 skrev (3 minutter siden): Så rart. Hmm, får høre med fastlegen neste gang jeg er der. Broren min fikk samme dag og han sin står på helsenorge. Burde kanskje ta kontakt med vaksinasjonssenteret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg