Gå til innhold

Skal jeg skifte nick?

Skal LoisLane skifte nick?  

44 stemmer

1. 1. Skal LoisLane skifte nick?

• Forbli LoisLane
      30
    • Det er på tide å bytte
      4
    • Bryr meg midt i ryggen
      10

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg har vært LoisLane i mange år her inne. Trives godt med det, men har et par andre nick som trenger seg på inni meg. Problemet er at da burde jeg skifte avatar også, og den trives jeg godt med.

Dere bestemmer - let the poll begin!

Skrevet

Du er jo LoisLane, så du bryter illusjonen min hvis du bytter.. :ler:

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg er så vant til at du er LoisLane at jeg gjerne vil at du skal fortsette med det. Men jeg skjønner godt at du leker med tanken på å bytte. Det gjør jeg også, men om jeg gjør det vet jeg ikke.

Skrevet

Jeg sliter med folk som bytter .. blir så forvirret :ler: - så jeg synes du skal forbli deg jeg...

Skrevet
Jeg sliter med folk som bytter .. blir så forvirret :ler: - så jeg synes du skal forbli deg jeg...

Signerer :)

Gjest LoisLane
Skrevet

Og dere som stemte at det bryr dere midt i ryggen - hva føkkern gjør dere her egentlig! :frustrert::ironi:

Fremdeles Lois

Skrevet

Nei, nei, du må forbli den du er. ;) Jeg liker deg som Lois vet du, og spesielt siden Lois&Clark var og fremdeles er en av mine favorittserier. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

:Nikke:

Du ER LoisLane! :)

Skrevet
Og dere som stemte at det bryr dere midt i ryggen - hva føkkern gjør dere her egentlig! :frustrert:  :ironi:

Fremdeles Lois

Hvorfor satt du opp det som alternativ om du ikke tåler at folk stemmer det? Og nei, jeg har ikke stemt i det hele tatt..

Gjest Madeline
Skrevet
Hvorfor satt du opp det som alternativ om du ikke tåler at folk stemmer det? Og nei, jeg har ikke stemt i det hele tatt..

Ser du ikke at hun vifter med ironiflagget?

Skrevet

Bytt hvis du føler for en forandring. Venner seg fort til nye nick.

Vurderer å bytte selv, og jeg er vel som nybegynner å regne.

Skrevet

Jeg er nybegynner som du ser, men våger meg til å komme med meningen min likevel.... Behold navnet du! Har akkurat begynt å kjenne navnene sånn bittelitt og det er så forvirrende hvis man skifter.... :roll:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Nei, ikke bytt ;) Men forresten.. Et lite dumt spørsmål fra meg: Hvordan bytter man nick? :sjenert:

Skrevet
Nei, ikke bytt ;) Men forresten.. Et lite dumt spørsmål fra meg: Hvordan bytter man nick?  :sjenert:

Sender en PM til Hege.

Gjest Dum Perignon
Skrevet
Og dere som stemte at det bryr dere midt i ryggen - hva føkkern gjør dere her egentlig! :frustrert:  :ironi:

Fremdeles Lois

Aner ikke, jeg fulgte bare den bilen som lå først i køen.

Skrevet (endret)
Aner ikke, jeg fulgte bare den billen som lå først i køen.

:frustrert: .. nå skjønner jeg det er på tide å slå av maskinen

Endret av LilleBille
Gjest Dum Perignon
Skrevet
Og jeg ligger forrest i køen

foran Volvo, Ford, Cadillac og Honda,

Peugeout og Citrøøøøn

Gustav Lorentzen, til orientering, sånn apropos kilden til mitt feilsitat. Kilden til ditt feilsitat er ukjent.

:sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...