AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #1 Skrevet 11. april 2021 Hei. jeg er arbeidsledig og har vert en stund i tenkeboksen nå angående veien videre. Jeg har lyst til å gjøre noe annet enn det jeg tidligere har gjort. har tenkt en stund å lest litt om digital markedsføring og syns det høres veldig spennende ut. I tillegg tenker jeg at det er et marked for det. Altså jeg kunne tenke meg å kurset meg for så å starte opp for meg selv. Først som frelanser og se hvor veien tar meg. er det noen her inne som gjør dette? Har dere noen tips til meg? noe jeg burde tenke over? tips til gode sider for å få lest meg enda bedre opp? Anonymkode: 23032...a15
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #2 Skrevet 12. april 2021 Ville slått det fra meg. Du vil konkurrere med mange andre, som kanskje har solid erfaring å vise til. Det kan bli svært vanskelig å få en stabil inntekt å leve av innen dette området. Dette markedet er rimelig mettet. Anonymkode: 7fac6...786
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #3 Skrevet 12. april 2021 Ja, det er et ganske vanskelig marked, selv for folk med erfaring og lang utdannelse. Anonymkode: a1db2...d87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå